Uuden suhteen jännitys vanhemmassa suhteessa
Onnistuu siten, että kumpikin pitää itsestään huolta. Monesti erotessa ihmiset laihtuu ja muuttu kauniimmiksi/komeimmiksi, miksi vasta silloin? Musta on jännää pitää liekkiä yllä siten, että pidän itsestäni huolta ja huomaan et se on motivoinut miestä samaan. MItä mieltä olette?
HUOMIO: Missään nimessä paremman ulkonäön tavoittelu ei saa olla kaiken keskipiste suhteessa ja se halu pitää lähteä itsestä. Ei toisen painostamana/pakottamana!
Ulkoisen olomuodon kohentamisen lisäksi muutkin toisen huomioista osoittavat eleet ovat tärkeitä, mutta yksipuolisesti niitä ei jaksa kyllä kukaan kauaa tehdä.
Pointti on siinä ettei pidetä toista itsestäänselvyytenä.
Kommentit (5)
No sun ajatus oli niin outo, että eipä ollut mietteitä. Mä olen kauniimpi ja hoikempi kuin naimisiin mennessäni. Mieskin on miehistynyt, ulkonäössä ei mitään vikaa. Silti just erottiin.
Olen väsynyt tämän saman mantran jatkuvaan toistoon: pidä itsestäsi huolta tai muutoin parisuhteesi ei kestä. Milloin sitä saa sitten olla haavoittuvainen, väsynyt ja homssuinen jos ei miehen kanssa, joka on sekä rakastaja että paras ystäväsi. Ihmisen elämässä tulee eri vaiheita, jolloin jaksaa panostaa itseensä ja joskus taas ei. Hyvä suhde kestää molemmat.
No ehkä ette oikein ymmärtäneet pointtia? Sanoinhan ettei se ole se kaikkein tärkein asia, vaan yksi osa kokonaisuutta. Tietysti suhteessa on erilaisia kausia, jolloin priorisointi muuttuu. Silloin vasta se suhteen laatu testataankin. Kuitenkin on tärkeää se, ettei pidä toista itsestäänselvyytenä. Siihen kuuluu yhtene osana itsestään huolehtiminen. ap
NO meillä kävi niin, että olen ollut 10 vuotta kotona lasten kanssa meikkaamattomana ja kulahtaneena (hoikkana kyllä :). Sitten palasin töihin, pistin vaatevaraston, hiukset ja naamarin kuntoon. Olen saanut joka paikassa kehuja ulkonäöstäni. Olen asiantuntija-ammatissa. No mitä teki mies? Muutti pois. Sitä jotenkin alusta pitäen tuntu vituttavan, kun en enää pyörinyt himassa ja sen piti alkaa hoitaa arkea täyspainoisesti. Että sellasta.
Eikö kellään mitään mietteitä?