Saako karmeaan poikamiesboxiin siivoajan?
Siis sellaisen joka myös järjestelisi tavarat paikoilleen?
Kommentit (18)
eikös useimmat kieltäydy järjestelystä?
ap
Järjestelisi samalla kassit paikoilleen.
Mä voin tulla.
15e/h.
Toki sun pitää jotkut ohjeet antaa, vai onko vapaat kädet?
Vierailija kirjoitti:
ap
Väliäkö sillä? Sulle riittää yksi joka suostuu.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin tulla.
15e/h.Toki sun pitää jotkut ohjeet antaa, vai onko vapaat kädet?
Todella halpa :O .
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin tulla.
15e/h.Toki sun pitää jotkut ohjeet antaa, vai onko vapaat kädet?
Todella halpa :O .
AP
Ei kannata antaa vapaita käsiä. Päätyy muuten jätesäkkeihin. :D
Kannattaa hommata tyttöystävä. Ne tykkää putsata ja puunata. Muistaa vaan pussata ja hieroa hartioita niin pysyy tyytyväisenä. Vähän hempeilee kynttilänvalossa joskus. Helppo juttu.
Melkein kyllä tekisi mieli tehdä sama veto. Ei mulla ole koskaan puhtia siivota tätä kokonaan yksin. Jos joku sen tekisi niin sen jälkeen sen voisi jaksaa pitää siistinä...
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hommata tyttöystävä. Ne tykkää putsata ja puunata. Muistaa vaan pussata ja hieroa hartioita niin pysyy tyytyväisenä. Vähän hempeilee kynttilänvalossa joskus. Helppo juttu.
Oli hetken, mutta hyppeli roskien yli sängylle.
ap
Vierailija kirjoitti:
ap
Nope. He tekevät sopimuksen mukaan.
Onko kyseessä semmonen missä lähes torakat juoksee ja joku 4 vuoden roskat heitetty suoraan lattialle? Semmoseen voi tarvita jo vähän järeämpää siivousta.
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä semmonen missä lähes torakat juoksee ja joku 4 vuoden roskat heitetty suoraan lattialle? Semmoseen voi tarvita jo vähän järeämpää siivousta.
Ei ihan noin paha. Ei tarvitse suojahaalaria ja happilaitetta.
ap
Kyllä minulla on tyttöystävät aika oma-aloitteisesti siivonneet, etenkin viimeisin joka oli siivousyrittäjä muutenkin. En ole sitä keneltäkään pyytänyt, mutta jos tuppautuvat sen tekemään niin en pistä vastaankaan.
Et sitten koskaan ole kuullut siivousfirmoista. Maksua vastaan ne siivoavat vaikka minkälaisen sontaluolan. Mutta täytyy olla vähällä älyllä varustettu tyttöystävä, joka suostuisi tekemään saman ilmaiseksi, kuten kysymyksestäsi haiskahtaa.