Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset kengät salille ja ryhmäliikuntaan?

Vierailija
07.03.2014 |

Olisin hankkimassa elämäni ensimmäisiä sisäliikuntakenkiä. Kaukaa olen vilkuillut kauppojen valikoimia ja nyt pitäisi uskaltautua lähemmäksi tutkimaan ja sovittelemaan ;) Mitä ihmettä niistä kengistä pitäisi tietää? Millaisiin ominaisuuksiin kiinnittää huomiota? Löytyykö ylipäätään yhtä kenkää, joka on hyvä sekä salille että ryhmäliikuntaan? Niin, ja onko kengillä jokin oma nimi? :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuomat

Vierailija
2/5 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan sitten halua vinkata aloittelijalle?

Minulla ei ole olemassa mitään kenkiä, joilla voisin käydä kokeilemassa tai aloittelemassa. Juoksulenkkarit on niin rapaiset ja likaiset, ettei niistä siivoja saisi millään. Muissa mahdollisissa kengissä on tummat pohjat. Jotkut on siis ostettava ja toivoisin ettei ostokseni ihan hutiin menisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluliikkeeseen, siellä osaavat kyllä neuvoa. Jos lukee joku fitness tai sisäpeli, niin sellainen on sisäliikuntaan sopiva. Älä osta liian jäykkäpohjaisia, mulla yhdet halvat sellaiset ja tietyissä liikunnoissa huonot. 

Vierailija
4/5 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Tässä oli juuri sellaista osviitaa jota kaipasinkin :)

Suunnitelmissa on vielä tälle illalle reissu urheiluliikkeeseen ja myyjän puheille, mutta on kiva jos itselläkin on jotain ajatuksia siitä mitä on ostamassa.

ap.

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 18:30"]

Urheiluliikkeeseen, siellä osaavat kyllä neuvoa. Jos lukee joku fitness tai sisäpeli, niin sellainen on sisäliikuntaan sopiva. Älä osta liian jäykkäpohjaisia, mulla yhdet halvat sellaiset ja tietyissä liikunnoissa huonot. 

[/quote]

Vierailija
5/5 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen lisää, kiinnitä myös nauhojen pituuteen huomiota, saa kunnolla kiinni, mutta ei ole liian pitkät. Mulla on niken aika pehmeäpohjaiset ja ne on aika hyvät, mutta spinningiin liiankin "lötröt". Jalassa tosi hyvät.