Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16.v tyttöystävä raskaana

Vierailija
07.03.2014 |

Poikani (17.v) kertoi pari päivää sitten, että hänen 16-vuotias tyttöystävänsä on raskaana. Pojalleni raskaus on järkytys (kuten myös minulle) ja hän toivoo tytön tekevän abortin, koska ei ole vielä valmis isäksi. Tyttö on kuitenkin päättänyt pitää lapsen ja hänen vanhempansa tukevat ratkaisua.

Pojalleni ja perheellemme ei siis jää muita vaihtoehtoja kuin oppia hyväksymään tilanne.

Onko jollakin kokemuksia vastaavasta tilanteesta? Olen järkyttynyt asiasta ja tilanne tuntuu poikani ja tulevan lapsenkin puolesta pelottavalta. Toivoisin asiallisia kommentteja!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä ainakaan ala painostamaan tyttö, taikka yritä saada hänen vanhempiaan häntä vastaan! Se on pahinta mitä voi tehdä! Ennenmmin on vaikka välinpitämätön mutta tytön mollaaminen pilaa sekä sinun että pojan välit tyttöön ja tämän perheeseen.

Itse olin kohta kaksivuotta sitten samanlaisessa tilanteessa, tuossa raskaana olevan tytön roolissa. Tosin poikaystäväni oli saman ikäinen.

Yritin siinä pysyä väleissä jotenkin kaikkiean kanssa, poikaystävä käbi vanhemmilta salaa kanssani ultrassa jne. Lopuöta kuitenkin ne kaikki vaikeudet ja pahasti sanotut jutut päättyivät meidän eroon lapsen ollessa muutaman kuukauden ikäinen, tämän eron jälkeen olenkin ollut erittäin onnellinen kun olen voinut olla sinut itsenikanssa. :)

Voimia ja ymmärrystä teille!

Vierailija
22/33 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on teillä otsaa mennä vaatimaan tappamista vaikka tyttö ei sitä halua. Onneksi tytöllä on omat vanhemmat tukena teitä hirviöitä vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 17:45"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 17:43"]

Kannattaa puhua vielä tytön ja sen perheen kanssa..miten tämä kaikki vaikuttaa tulevaisuudessa! Nuoruus, opiskelut, työnsaantimahdollisuudet ym. pilalla sillä tytöllä! Myöhemminkin ehtii hankkia lapsia!

[/quote]

Se onkin tosi helppoa poikana noita asioita päättää tai pojan vanhempana.

Meinaatko, ettei siellä tytön puolella ole pikkasen isommasta asiasta kyse kuin elatusavusta?

[/quote]

Päätöksen tietenkin tekee tyttö, mutta mielestäni olisi hyvä puhua hänelle tulevaisuudesta vs. teiniäitiys.. että mitä hän haluaa. Tyttö on kuitenkin ihan lapsi vielä.

Vierailija
24/33 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 18:11"]

Elä ainakaan ala painostamaan tyttö, taikka yritä saada hänen vanhempiaan häntä vastaan! Se on pahinta mitä voi tehdä! Ennenmmin on vaikka välinpitämätön mutta tytön mollaaminen pilaa sekä sinun että pojan välit tyttöön ja tämän perheeseen.

Itse olin kohta kaksivuotta sitten samanlaisessa tilanteessa, tuossa raskaana olevan tytön roolissa. Tosin poikaystäväni oli saman ikäinen.

Yritin siinä pysyä väleissä jotenkin kaikkiean kanssa, poikaystävä käbi vanhemmilta salaa kanssani ultrassa jne. Lopuöta kuitenkin ne kaikki vaikeudet ja pahasti sanotut jutut päättyivät meidän eroon lapsen ollessa muutaman kuukauden ikäinen, tämän eron jälkeen olenkin ollut erittäin onnellinen kun olen voinut olla sinut itsenikanssa. :)

[/quote]

Kiitos asiallisesta kommentista! Emme tietenkään painosta tyttöä aborttiin, mutta poikani on sanonut ääneen oman tämän hetkisen kantansa asiassa. Päätös on tietysti lopulta tytön. Tytön äiti on saanut tytön saman ikäisenä ja se tuntuu heidän perheessään luonnolliselta.

Asia on meille vaikea, mutta tulemme tietysti tukemaan sekä tulevaa vauvaa että tyttöä.

Vierailija
25/33 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 14 vuotta sitten tuo nuori tyttö joka päätti pitää lapsen. Oli kannettava vastuu, kun olimme "leikkiin" ryhtyneet. Lapsen isä ei missään nimessä halunnut lasta. Keskustelimme monta kertaa asiasta sekä vanhempiemme kanssa, että keskenämme.

mietin todella vakavasti tuota keskeytystäkin, mutta en siihen pystynyt. Minulla omat vanhemmat tukivat minua suuresti asiassa, mutta lapsen isän puolelta koko suku käänsi selkänsä. Isä ei ole poikaansa nähnyt kymmeneen vuoteen, luovuttanut oikeutensa poikaansa nykyiselle miehelleni.

itse olen elämässäni pärjännyt loistavasti, ammatti löytyy ja vakityö.

lapsen isä jatkoi omaa elämäänsä miten halusi, en koskaan vaatinut häneltä mitään, en edes pyytänyt, sillä päätös pitää lapsi oli täysin minun.

lapsi tietää että isäkseen kutsuma mies ei ole hänen biologinen isä, hän on isä joka on adoptoinut hänet, koska rakastaa häntä. Ei kaikista teini äideistä todellakaan tule huonoja vanhempia.

eikä poikasi ole huono ihminen jos hän ei koe olevansa valmis isäksi. Päinvastoin, myös hän osoittaa kypsyyttä ilmoittamalla ettei siihen pysty. Kuulostaa todella hirveältä, mutta parempi ettei isää ollenkaan, kuin katkera ja huono isä joka on siinä tilanteessa tahtomattaan.

Se on poikasi valinta mitä haluaa tehdä. Sinun tehtäväsi äitinä on tukea häntä oli Se sitten päätös olla lapsen elämässä tai jatkaa elämää toiseen suuntaan.

en tiedä oliko tästä mitään apua, mutta toivottavasti teillä asiat selventyvät ja Se on kaikille hyvä ratkaisu.

Vierailija
26/33 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinenkö sitten hoitaa tekeleensä? Kyllä elättäjinä ovat veronmaksajat kun lapsi päättää lisääntyä :(

Vierailija
27/33 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin harrastaminen pitäisi aloittaa sitten, kun on valmis pitämään lapsen vaikka ehkäisy pettäisi. Ei 16 vuotiaana kun on vielä itsekkin lapsi.

Vierailija
28/33 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua lapsia, kannattaa käyttää kondomia.

Vierailija
29/33 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon tästä ihanasta kommentista! :)

Vierailija
30/33 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 18:20"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 18:11"]

[/quote]

Kiitos asiallisesta kommentista! Emme tietenkään painosta tyttöä aborttiin, mutta poikani on sanonut ääneen oman tämän hetkisen kantansa asiassa. Päätös on tietysti lopulta tytön. Tytön äiti on saanut tytön saman ikäisenä ja se tuntuu heidän perheessään luonnolliselta.

Asia on meille vaikea, mutta tulemme tietysti tukemaan sekä tulevaa vauvaa että tyttöä.

[/quote]

Tulee vaan mieleen, et onko tyttö tekemässä vauvaa noin nuorena kun äitikin oli teiniäiti? Ne verikokeet kannattaa tosiaan teettää ennen kun alkaa vauvaa höösää!

Vierailija
31/33 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin tytölle pientä simuloitua "vauva-leikkiä" keskeytettyjen ruokahetkien, yöherätysten yms.yms.yms kanssa...

Vierailija
32/33 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 18:48"]Ehdottaisin tytölle pientä simuloitua "vauva-leikkiä" keskeytettyjen ruokahetkien, yöherätysten yms.yms.yms kanssa...

[/quote]

Hahha, aika hyvä meininki sulla sekopää! Mikset samantien ehdota raiskaamista ja kiduttamksta ja tappamista? NO ABORTTIA VAAN SAATANA! Sillähän Suomi puolustautuu Venäjää vastaan?!?!?!??!!!!!!

Vierailija
33/33 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 18:48"]Ehdottaisin tytölle pientä simuloitua "vauva-leikkiä" keskeytettyjen ruokahetkien, yöherätysten yms.yms.yms kanssa...

[/quote]

Hahha, aika hyvä meininki sulla sekopää! Mikset samantien ehdota raiskaamista ja kiduttamksta ja tappamista? NO ABORTTIA VAAN SAATANA! Sillähän Suomi puolustautuu Venäjää vastaan?!?!?!??!!!!!!

[/quote]

Joo, just noin...