Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekoavatko uskovaiset helposti kun sukulainen kuolee väkivallan kautta?

Vierailija
07.03.2014 |

Erään tutun uskovaisen sukulainen hakattiin kuoliaaksi. Nainen tuli tapahtuman jälkeen syvään uskoon ja on alkanut sen jälkeen luokitella ihmisiä mm. jos saa aviottoman eli avoliiton kautta lapsen ym. Nolointa on se että ennen uskoon tuloaan samainen nainen meni naisimiin raskaana ollessaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä sekosin. Mieheni puukotettiin kuoliaaksi. Olin aina kokenut, että mies on se oikea ja olemme vanhuuteen asti yhdessä, meillä oli yhteinen työnäky hengellisessä työssä. Koko uskoltani valahti pohja ja uskonkriisi oli valtava. Elin luopiona vuosia ja lopulta masennuksen takia kaksi kertaa suljetulle. En usko, että koskaan voi luottaa Jumalaan. Rukoilin itselleni miestä vuosikaudet. Raamatussa luvataan, että jos pyytää Jumalalta leipää, hän ei anna käärmettä. Minä sain käärmeen. Olen katkera Jumalalle ja oikeastaan vihaan häntä. Nykyään kuitenkin uskossa turvaudun Jeesuksen ristinkuolemaan puolestani. Ennen miehen kuolemaa lauloin ylistyskuorossa. Nyt en ole laulanut enää, paitsi joskus kännissä karaokessa.

Vierailija
2/2 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Älä enää koskaan Pirjo K kirjoittele mulle 666

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme