Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mittasin salilla kehonkoostumusmittarilla normaali- sekä atleettisen mukaan ja

Vierailija
07.03.2014 |

Atleettisella mitattua olin hyvässä kunnossa, normaalilla han rapaläski. Atleettisen rasvaprosentti oli 7 prosenttia pienempi kuin normaalilla. Lisäksi aineenvaihduntani oli atleettisella oikein hyvä, normaalilla lähes pysähtynyt. Energiankulutukseni oli normaalilla 1500 ja atleettisella 1700. Kumpaa tässä sitten uskoisi? Urheiluhierojani mukaan minulla on todella hyvät lihakset. Tiedän, että mittarit övat suuntaa antavia, mutta ihmettelen näitä tuloksia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin, älä mittariin.

Vierailija
2/7 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mut ihmettelen tuota täysin erilaista mittaustulosta. Osaisiko joku selittää, mistä se johtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mittari ei osaa mitata eroa rasvassa ja lihaksessa. Jos ilmotat olevasi atleettinen se olettaa että sinulla on lihaksia ja antaa tuloksen sen mukaan. Muussa tapauksessa ylimääräinen on läskiä eikä lihasta.

Vierailija
4/7 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olikse sellainen pikkumittari jota puristetaan kahdella kädellä ja se "laskee"? Ne näyttää ihan mitä sattuu. Käy pihtimittauksessa.

Vierailija
5/7 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sellanen, jossa seistaan paljain jaloin. ap

Vierailija
6/7 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä 'ihhihhiiii olen niin atleettinen ja lihaksikas, kaikki kehuu, menenpäs lesoamaan av:lle' 

Mulle on ihan yks lysti mitä uskot ja täällä tuskin on mitään mittariasiantuntijoita, soita sinne tehtaalle lol. :-D

Vierailija
7/7 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kehonkoostumusmittaus-vaa´at on ihan pilipaleja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme