Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koko hiihtolomalla tehnyt yhtään mitään

Vierailija
07.03.2014 |

Istunut, istunut ja taas vähän istunut. Ulkonakaan en ole käynyt kuin kauppareissun verran.

En osaa tehdä nykyään yhtään mitään ja se ärsyttää!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sun lapset on kuitenkin ulkoilleet lomalla?

Vierailija
2/5 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin podin ihan järkyttävää morkkista, jos en ollut lomalla "tehnyt mitään". Vielä tällaisena vähän erakkoluonteisena viikko neljän seinän sisällä ei ole ollenkaan mahdoton saavutus. Sitten päätin lopettaa murehtimisen - loma on nimenomaan sitä varten, että tehdään asioita joista nauttii. Minä nautin joutilaisuudesta ja saan siitä virtaa. Jollekin toiselle sopii aktiiviloma ja muu touhuaminen, suorittaminen lomallakin. Sitten ei kai auta kuin ryhtyä tuumasta toimeen, mutta turha murehtiminen ja stressi vain syö ihan turhaa energiaa. Fiiliksen mukaan kun elää niin olokin on huomattavasti parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kyllä, mutta mua vaivaan ihan hirveästi tämä istumisen määrä. Joka paikassa hoetaan kuin liiallinen istuminen on pahaksi jne. En minäkään mistään aktiivilomasta niinkään  perusta, mutta kyllä tätä istumista pitäisi vähentää... Kun vaan osaisi.

ap.

Vierailija
4/5 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole levännyt ja rentoutunut, päässyt eroon työtä koskevista ajatuksista? Siinä ne tärkeimmät, ei niiden saavuttamiseen tarvita suuria asioita. Käy tänään vaikka ulkona tai kirjastossa keskellä päivää, sitä ei ehkä tule tehtyä, kun loma loppuu.

Vierailija
5/5 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että olen levännyt ja rentoutunut jo ihan liikaakin. En ole töissä vaan opiskelen. Arkena ulkoilen paljon enemmän, koska on pakko (lasten viemistä ja hakemista kävelemällä ja sitten usein jäädä vielä pihalle hetkeksi), mutta heti jos ei ole mitään pakkoa, niin tulee jämähdettyä sisälle.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi