Mistä pahoista hajuista tykkäätte?
Itse tykkään korvanreiästä tulevan töhnän hajusta.
Kommentit (29)
Mulla myös bensiini. Lisäksi tuore asfaltti, perunakellari, ulkona ollut märkä koira, jotkut kenkälankit.
Käytettyjen lapikkaiden sieninen tuoksu.
Kevyen kesäsateen asfaltista nostama katupölyn, kusen ja märän yhdistelmä. Toinen kiehtova on viemärin tuuletushormista pöllähtävä märkä, rikkikiisuinen aromi.
Leila Koo kirjoitti:
Mulla myös bensiini. Lisäksi tuore asfaltti, perunakellari, ulkona ollut märkä koira, jotkut kenkälankit.
Minusta nuo eivät oikeastaan ole edes pahoja hajuja.
Ap
Mätäpaiseen puhkaisusta tuleva haju. Näitä aina joskus pääsee töissä puhkomaan ja puristamaan tyhjäksi.
Kreosootti. Eli se, mikä haisee puisissa ratapölkyissä.
Vierailija kirjoitti:
Mätäpaiseen puhkaisusta tuleva haju. Näitä aina joskus pääsee töissä puhkomaan ja puristamaan tyhjäksi.
Olen kateellinen. Mäkin haluan! T: Paiseaddikti
Parsakaalin, persiljan, homejuuston, sillin, lihaliemikuutioiden, sienten ja piimän viekoitteleva yhdistelmä, joka pöllähtää varsin usein av-mamman keittiöstä. :)
M25 :)
Homeen tuoksu on jollain tasolla miellyttävä, tulee mieleen mummola. Pidän myös kynsilakanpoistoaineen, käsidesin, bensiinin ja liiman tuoksusta.
Ihan mielettömän tyydyttävä tuoksu on sellainen märkä/mätä, joka valuu korvan sisältä. Oikein rassaan kunnolla tulehtunutta, kutisevaa korvakäytävää pumpulipuikolla ja sitten nuuhkin sitä ihan keltaiseksi kostunutta pumpulia. Tuntuu myös mielettömän hyvältä se rassaaminen.
Kaljaukon tuoksu. Se sellainen maltainen aromi, joka tulee ihosta läpi.
Luistaneen auton kytkimen tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Koiran tassuhiki :)
Koiran "tassuhiki" ei ole paha haju vaan ihana tuoksu!
Viina tuoksuu hyvälle ja Vademecum. Samoin kynsilakanpoistoaine mutta sitä en haistele koska se on vaarallista.
Bensiini ja kynsilakanpoistoaine kiehtovat. Lapsena hakeuduin tilanteisiin joissa näitä sai haistella.