Kosketukset parisuhteessasi?
Kuinka usein parisi koskettaa sinua hellivästi? Kun rupesin kiinnittämään asiaan huomiota, vähän hätkähdin. Joskus meni viikkokin, ettei mies edes yrittänyt antaa sellaista nättiä lämmintä kosketusta.. Aamusuukkokin oli usein kuin pakasteukon pusu. Korona-aika tuntuu vain pahentaneen tilannetta vaikka ollaan pariskunta.
Miten teillä? N47
Kommentit (13)
Olen eronnut ja sinkku. Viimeksi koskin naista hellästi pari vuotta sitten. En taitais enää osata. M49
Eihän suomalaiseen parisuhteeseen kuulu liika hempeily. Kumpikin tekee omat työnsä ja lauaitaina harrastetaan saunan jälkeen seksiä. Mitä muuta odotetaan?
Erosin exästä mm sen vuoksi ettei suostunut viimeisinä vuosina koskettaa mitenkään ja minun kosketukset torjui kylmästi. Nykyisessä suhteessa nähdään vain 1-2 viikon välein, mutta kosketellaan koko ajan suukoin, silityksin tai pidän jalkoja miehen sylissä ym.
Mulla loppui suhde muuten mukavan naisen kanssa vuoden päästä siihen, että hän ei vaan kestänyt läheisyyttäni vaikka kuinka yritti. Ihan vaan kun katsottiin telkkariakin niin jo parin minuutin jälkeen hänen piti ottaa etäisyyttä. Oli tuskallinen kokemus molemmille. Joku kumman kemia ei toiminut.
Myönnettäköön, ihan minimissä tai olemattomat ovat kosketukset meillä. Aikani yritin, mutta kun ei niin ei. Kaikkeen sitä näköjään ajan kanssa tottuu ja harvoin sitä nykyään enää kaipaakaan. Ehkä en edes enää osaisi ottaa vastaan, enkä antaa takaisin, jos nyt yht´äkkiä saisin kosketuksia ja hellyyttä osakseni.
Puolisoni oli haluton suhteen pari viimeistä vuotta. Suutelu oli molemmista todella vastenmielistä. Ei henkistä eikä fyysistä läheisyyttä.
Eron jälkeen en ole ollut kenenkään kanssa ja epäilyttää, osaako sitä enää harrastaa seksiä tai ylipäätään koskettaa toista. Oppiiko suutelusta enää pitämään, kun se oli niin vastenmielistä.
Haluaisin kyllä suhteen jossa olisi paljon läheisyyttä ja hellyyttä.
Jostain luin, että hellyydenkipeät on myös helpommin uskottomia. En osaa yleistää. Voihan se olla toisinkin. Kun on paljon hellyyttä, ei tarvitse pettää.
Aviomieheni pitää minua lähinnä kädestä kiinni, kun katsomme telkkaria. Ja illalla laittaa kädet ympärille. Ja pusut antaa aamulla, illalla, tullessa ja lähtiessä.
Ei nämä mitään helliä kosketuksia ole, vaan rutiininomaisia.
Kuollut suhde, ei koskettelua eikä läheisyyttä. Mies koskettaa ainoastaan, kun haluaa seksiä ja se ällöttää, ettei osaa antaa läheisyyttä muuten. Välttelen siis koskettamista, koska mies tulkitsee sen heti vihreäksi valoksi seksille.
Eipä tässä paljoa enää kosketella. Se ei vaan tunnu luontevalta ja ollaan etäännytty muutenkin toisistamme. Sisälläni käy mieletön myllerrys mistä puolisollani ei ole mitään tietoa. Tunnen olevani jumissa elämässä mikä ei ole enää minua varten.
Haluan seksiäkin niin, että melkein sattuu. Saan sitä halutessani, mutta haluan toisenlaista mitä nyt saisin ja siksi en sitä enää halua.
Muistutus teille seksuaalikasvattajalta:
"Aina pitää kysyä suostumus, kun lähestyy toista ihmistä, vaikka olisi ollut pitkään avioliitossa tai parisuhteessa. Jos aikoo halata, suudella tai kosketella, pitää kysyä lupa etukäteen."
Näin se on. Ei siitä mitään tule, jos se jää vain toiselle. Mulla oli vähän samoja ajatuksia, mutta pari vuotta eron jälkeen alkaneessa suhteessa kaikki on ihan toisin. Kyllä ihmisessä on kaikki hellyyden osoittamisen kyvyt jäljellä, jos vaan sille tulee mahdollisuus. Nyt olen tosi onnellinen. N49
Meillä pussailaan ja halaillaan jatkuvasti. Mieheni osaa hieroa niin ihanasti, että välillä ihan pyörryttää. Ei olisi tullut mieleenkään lähteä asiaa tarkkailemaan. N36