Kuinka moni nainen on aina seksuaalisesti virittynyt?
Aina katsoo miehiä sillä silmällä että kuinka eroottisesti kiinnostavia he ovat ja tuntemiaan miehiä sijoittaa mielikuvituksessaan hyväilemään vartaloaan ja panemaan itseään... Olen tehnyt tätä ihan varhaisesta teini-iästä (nuorempana oli myös päivittäistä itsetyydytystä, nyt päälle viisikymppisenä enää ehkä kerran viikossa) asti ja jatkuu edelleen. Siis kaikki hetket, jolloin ei ole ihan pakko ajatella jotain "tosielämän asiaa", olen mielikuvituksessani seksuaalisissa tilanteissa. Ei ole pakkomielle, en kärsi enkä halua lopettaa. Päin vastoin, se on elämäni sisältö ja tekee minut onnelliseksi täyttämällä ruumiin endoriineilla.
Kommentit (9)
Niin, kysymys oli että kuinka moni. Vitustako sen tietää.
Jos joku mies herättää seksuaalisessa mielessä positiivista huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku mies herättää seksuaalisessa mielessä positiivista huomiota.
Ja olen tullut siihen tulokseen että miehillä on aika hyvä vaisto siitä naisen seksuaalisesta kiinnostuksesta, koska ihan pienistäkin eleistä saan vastareaktion, eli he tajuavat sen. Siis huom, tajuavat oikein. Eli eivät ole jotain kyttääjiä.
No minä olen melkein aina. Tarvitsisin 5-8 panoa päivässä, mutta harvoin saan, joten siksi minulla on arsenaali leluja. Pakko pukeutua seksikkäästi, jotta saisi mahdollisimman usein "tärppejä". Vakkareitakin on, mutta ei ne montaa kertas päivässä jaksa ja matkatkin on pitkiä, ettei viitti kokoajan istua autossa vaihtamassa paikkaa.
Ehkä 10-15%, aina halukkaita joista osa hedelmällisiä eli, joilla hormonit jonkin verran vaikuttaa halukkuuteen. Itse olen aina oikeastaan halukas, mutta pari päivää ennen kuukautisia en ajattele koko ajan seksiä.
Täällä yksi joka on aina halukas ja virittynyt ainakin jollain tavalla, en tietenkään koko aikaa ole kiihottunut mutta sitä tapahtuu useita kertoja päivässä riippuen siitä mitä näen, luen tai ajattelen.
No mulla ei ole kohtua eikä munasarjoja, mutta haluttaa kokoajan. Seksiä onkin jokapäivä useastikin.
Melkein tuntiin ei ole tullut yhtään vastausta.