Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies asio SUOMEN ENERGIAYHTIÖN kanssa!!!!!

Vierailija
06.03.2014 |

Elikkä luin tästä paskalaitoksesta täältä viikko(?) sitten ja nyt mies oli asioinut heidän kanssa.

Lupasivat siis lähettää tarjouksen, mutta kuten olen lukenut onkin todennäköisesti syntynyt sopimus...

Pitäiskö laittaa ukko soittaan heti huomenna perään vai ootetaanko niitä lappuja?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odottelin ja kun papereita ei luvatussa ajassa kuulunut niin otin yhteyttä omaan sähköntarjoajaani, selitin asian ja pyysin etteivät anna katkaista sähkösopimustani. Solmittiin sitten uusi määräaikainen sopimus jota kukaan ei voi purkaa. Ja tosiaan nuo Suomen energian paperit tuli noin parin kuukauden päästä, vaikka välillä jo sanoivat että sopimusta ei ole syntynyt. Jotenkin hämärää touhua, kaikki puheluiden nauhoittelut sun muut. 

Vierailija
2/7 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä voitte oottaa sitä kirjettä ja sitten vasta perua. Eikös laki vielä sano, että kirjeen saapumisen jälkeen on 14pv aikaa peruuttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjeen pitäisi saapua 2-3 viikon kuluessa. Minua ainakin hämäsi se että kirjettä ei kuulunut luvatussa ajassa, vaan kesti pari kuukautta. Sähkö ei edes olisi ollut halvempaa kuin nykyinen. 

Vierailija
4/7 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tappelin sen yhtiön kanssa jo vuonna 2005, enkä tajua miten niiden annetaan vieläkin jatkaa huijausta.

Silloin minulle sovittiin kahdeksi vuodeksi tietty hinta, soppari määräaikaisena eli hinta ei heilahda sähkön markkinahinnan mukaan vaan pysyy kaksi vuotta sovittuna. Noh, ensimmäisessä laskussa oli huomattavasti korkeampi sähkön hinta ja sopimustyyppinä jatkuva. Soitin ja luvattiin muuttaa. Seuraavassa laskussa sama juttu. Soitin ja sieltä sanottiin, että mitään minun sanomaani hintaa ei ole koskaan luvattu eikä varsinkaan määräaikaisena. Jep. Ihan kuin en olisi muistanut, mitä olen ostanut, tarkka kun olen.

Vierailija
5/7 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin sitä joskus puhelimen kautta. En sano enempää mutta joo :DD

Vierailija
6/7 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 20:35"]Myin sitä joskus puhelimen kautta. En sano enempää mutta joo :DD

[/quote]

Kerro lisää! Ollaanko kusessa?

Ap

Vierailija
7/7 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 20:18"]Kyllä mun mielestä voitte oottaa sitä kirjettä ja sitten vasta perua. Eikös laki vielä sano, että kirjeen saapumisen jälkeen on 14pv aikaa peruuttaa?

[/quote]ne vaan väittää että paperi on läheteey ajallaan vaikka sitä ei tule. Kysymys ei enää sen jälkeen ole kuluttajasuojasta, vaan tavallisesta riita-asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi