Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmekymppinen lapseton

Vierailija
11.11.2020 |

Onko täällä muita päälle kolmikymppisiä naisia, jotka eivät halua lasta? Miten tehin on suhtauduttu? Olen itse aina tiennyt, että en halua lasta, mutta minua mietityttää, että alkaako kaduttaa myöhemmin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 40 vee. Ihan normaalisti on suhtauduttu, ei kukaan ole kysellyt, haukkunut tms. Ihan normaalia elämää olen elänyt.

Vierailija
2/3 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti pääasiassa suhtauduttu. Toisaalta seurustelin pitkään ja menin naimisiin ja joistain puheista päättelin että työpaikan mammat jostain syystä oletti että kohta on maha pystyssä, niin kuin se olisi ainoa mahdollinen syy mennä naimisiin. Erosin sittemmin ja taitavat pitää vaan läpeensä epäonnistuneena yksilönä, kun en edes ehtinyt lisääntyä. :D. Ovat kuitenkin osanneet pitää mölyt mahassaan.

Omat vanhemmat joskus vähän kyselivät ja antoivat ymmärtää toivovansa lapsenlasta. Nykyään taitavat olla aika lailla hyväksyneet kohtalonsa, tosin vähän pitkin hampain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut vanhemmille etten halua lapsia. Ekaa kertaa joskus 14 vuotiaana. Pienenäkin leikin vain lelueläimillä, en nukeilla. Vauvat ei oo mun juttu. Eikä näitä geenejäkään kannata laittaa jakoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä