Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas yksi ärsytyksen aihe facessa.

Vierailija
05.03.2014 |

Joo joo vaan juntit on enää facessa ja kaverin voi poistaa/blokata jos ärsyttää. Mutta jaan tämän nyt kuitenkin kanssanne:

Säälin ja kehujen kalastaja -supermammat. "Tänään olis luvassa tyttöjenilta ensimmäistä kertaa vuoteen. Ei vaan taida tää mamma pystyä nauttimaan illasta, kun miettii miten ne murut siellä nyt pärjää" ja sitten kaikkien pitää alkaa kehua kuorossa miten hyvä ja uhrautuva tämä äiti onkaan, että nauti nyt illasta!

Hyi.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 20:10"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 20:04"]

Pistää vaan miettimään Kuinka epäluotettavat ja huonot miehet (tai muut hoitajat) teillä on jos ei pysty luottamaan että kaikki menee hyvin?! Ja reilaamaan edes hetkeä kodin ulkopuolella... Sissus sentään.

[/quote]

Miksi pitää loukkaantua tällaisesta asiasta? Ei ole hoitajan huonoudesta kyse, vaan siitä, että pienestä lapsesta erossa oleminen herättää helposti huolestumisen tunteita. Onko se jotenkin kielletty aihe tällä palstalla?

[/quote]

Ei se kielletty ole. Mutta ärsyttävää: "Mitenhän se Matti siellä nyt pärjää niitten lasten kanssa? Pitäskö mun soittaa, että onko muistanu pestä hampaat?" jne. No mene vittu sitten sinne kotiin jos et voi olla "huolesumatta".

Kyllä minä olen mieheeni sen verran luottanut, ettei ole tarvinnut huolta kantaa kotoa pois ollessani. En muunlaisen miehen kanssa olisi lapsia tehnytkään.

[/quote]

En mä ainakaan kellekään siitä puhu, vaikka pientä lasta miettisinkin. Illanvietoissa ym. ollaan yleensä miehen kanssa yhdessä, jolloin äitini hoitaa lasta (mies kyllä hoitaa lasta tosi paljon yksin).

Mutta pointtini on se, ettei mun tarvitse oikeasti huolehtia siitä, että äitini hoitaisi lastani jotenkin huonosti, kyseessä on irrationaaliset ajatukset ja tunteet, jotka käsittääkseni on ihan normaaleja.

Kysyn edelleen, miksi pitää ajatella toisista ihmisistä noin ilkeästi ("varmasti se kuvittelee olevansa kaikkein paras äiti kun tuollaisia miettii")? 

[/quote]

Voi V. Piti alapeukuttaa, mutta vahingossa yläpeukutin. Mie romahan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän