Lähestyvätkö miehet sinua enemmän kaverillisesti kuin seksuaalisessa sävyssä?
Kommentit (9)
Seksuaalisessa vaikka olen hyvää juttuseuraa. Juurikin yksi mies pyysi minua jatkamaan iltaa kanssani. Kun sanoin etten nyt voi, niin hän kysyi, onko minulla menkat. Hah! Taas nähtiin.
Aina seksuaalissävytteisesti. Ja olen jo 52-vuotias. Enää se ei niin vaivaa, mutta nuorempana kyllä. Teininä se suututti ja hävetti tosi paljon. En ole erityisen kaunis kasvoiltani enkä vartaloltani, vaan aivan tavallinen, siisti, pitkähiuksinen, hoikka nainen. Ensimmäinen avioliittoni ja toinen pitkä seurustelusuhteeni kaatui siihen, että mies oli mustasukkainen saamastani huomiosta, vaikka en koskaan antanut siihen aihetta. Nykyinen mieheni on onneksi niin hyvällä itsetunnolla varustettu, että häntä asia ei haittaa. Päinvastoin, hän sanoo olevansa ylpeä, kun miehet tuijottavat hänen vaimoaan. :)
Esim. ruokakaupassa miehet tuijottavat minua aivan estoitta, ja olen saanut mitä kummallisempia ehdotuksia tutuilta ja tuntemattomilta. Luojalle kiitos olen naisvaltaisessa työpaikassa.
Olen kyllä iloinen ja sosiaalinen ihminen, ehkä jotkut tulkitsevat sen flirttailuksi, mene ja tiedä.
Ehkä enempi seksuaalisessa. Mua se ei kiinnosta, en anna kelle vaan. Ja nyt olen parisuhteessa, enkä halua pettää. Ei oikeastaan kukaan mies ole halunnut ensin suoraan "olla ihan kaveri vaan".
Sekä että. Känniset lähestyy seksi edellä, koska mulla on isot tissit ja käyttäydyn kevytkenkäisesti ja flirttaan avoimesti. Mutta mä olen myös saatanan pelottava ja ensi töikseni yritän puhua kaikki suohon. Ne, jotka sen kestää, ovat yleensä jääneet elämääni tavalla tai toisella :) Känniset ei lue näitä mun snadisti aggresiivisia viestejä, joten ne luulee saavansa helppoa pillua. No eipä saa. Toiset sitten taas kiinnostuvat ja lähestyvät kaveripohjalla.
Kaverillisesti. Olen ollut naimisissa jo 17 vuotta. En toisaalta käy baareissa yms paikoissa missä tällaista "lähestymistä" voisi muulla tavoin kuin kaverimielessä esiintyäkään, töissä on miestyötovereita mutta he ovat todellakin vain tovereita. En minä itsekään lähesty heitä millään taka-ajatuksilla enkä sellaiseen rohkaise. Siis ainoastaan tuo aviomies lähestyy minua "seksuaalisessa sävyssä".
Seksuaalisesti Lähestyvät meikää. Vaikka oon sinkku, niin itse lähestyn miehiä lähestyessäni 95%sesti kaverillisesti, baarissakin. Rima on niin korkeella, kenestä miehestä kiinnostun siilleesti. Vaikka olen ihan tavallinen nätti nainen, nykyään äkkiä ylipainoakin tullut, mutta ei ole miehiä kummakyllä karkottanut. Menneisyydestä on ihan hirvee läjä miespuolisia kavereita, osa jääny ystäviksi useimmat ei, joihin tutustunu ja sitten joutunu antaan pakit, kun ei oo vaan mua napannu. Kyllästyin yhes vaihees jo siihen että pitää antaa rukkaset. Ja osasin lukee kaikki merkit milloin mies alkaa kaveruuden lomasta tunnustamaan tunteitaan ja yrittämään muuta kuin kaveruutta....
Minua myös miehet lähestyvät lähes aina seksuaalisesti. En itse flirttaile avoimesti, sillä serustelen, mutta ulkomuotoni ja kasvonpiirteet sattuvat vain olemaan sellaiset.
Sinkkunakin ollessa Se alkoi ottamaan nuppiin aina jossain vaiheessa, ja ihanpa oikeasti.
Luojan kiitos kaverillisesti. Ja jos joskus lähestyvät seksuaalisessa sävyssä, mä en yleensä sitä edes huomaa koska itse en ole kiinnostunut. Mulla on hyvä mies jo.
Joskus jälkikäteen voi sisko tai kaveri sanoa että joku oli koittanut flirttailla mulle, mutta enhän mä sellaisia tajua.