Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumppani ei arvosta tekemääni työmäärää

Vierailija
11.11.2020 |

Kumppanini tekee töitä eri asiakkaiden kanssa n. kello 10-17 arkisin.
Oli aivan rikki kun joutuikin eräänä viikkona poikkeuksellisesti lähtemään töihin jo kahdeksaksi jokusena päivänä.
Valitusta ja ulinaa kesti koko viikon, vaikka tämä oli vain alkuviikolla.

Minä olen olen ollut palkkatöissä yrityksessä 07-15 jo vuosia, jonka lisäksi pyöritän omaa pienimuotoista yritystä vapaa-aikanani. Teen siis töitä käytännössä 10-14h lähes joka arkipäivä (ja riippuen tilausten määrästä joskus myös viikonloppuisin).

Kumppanini mielestä minun olisi pitänyt hemmotella ja sääliä häntä koko viikon, koska oli joutunut ALOITTAMAAN työt (siis samalla tuntimäärällä kuin normaalisti) pari tuntia aiemmin KOLMENA päivänä.
Vielä sen jälkeenkin on palannut siihen "kamalaan viikkoon" ja kauhistellut kuinka reipas ja mahtava oli kun joutui noin kamalan paljon näkemään vaivaa (olo kuin muistelisi intti-aikoja, "sillo ku mää olin"-tyyppisesti)

En oikein tiedä miten reagoida.
Tuntuu niin oudolta kun hän tietää miten paljon minä teen töitä yhteisen taloudellisen tulevaisuutemme puolesta, ja miten stooalaisesti tämän teen (oma valinta+ei tätä ikuisesti jatku kunhan saan päivätyön tiputettua pois yhtälöstä) valittamatta.

Onko kumppanini sokea suhteessamme vai eikö hän vain arvosta töitäni/panostani tulevaisuuteemme

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla