Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä yhteiskunta on epäonnistunut kohdallasi ?

Vierailija
11.11.2020 |

Yhteiskunta on minun osaltani epäonnistunut ainakin painon hallinnassa. Yhteiskunta on sallinut kauppojen hyllyjen pursuavan herkkuja eikä yhteiskunta ole nostanut minua sohvalta lenkille.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusteni tuuheutuksessa. Yhteiskunta ei ole tullut vastaan ja tukenut riittävästi tukkani tuuheutta. Yhteiskunnan kyky ratkaista tämä ongelma tuntuu heikkenevän vuosi vuodelta.

Vierailija
2/5 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole antanut töitä, omat voimavarat eivät riitä töiden hakuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla 5 senttiä. Kaikki olisi täydellistä jos olisin sen verran pidempi. Nyt joudun valitettavasti syyllistämään yhteiskuntaa ja kulkemaan veitsi taskussa koska yhteiskunta petti minut.

Vierailija
4/5 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta on epäonnistunut siinä, että en tavoittele tähtiä taivaalta ja suuria rikkauksia vaan olen täysin tyytyväinen ja onnellinen elämääni kaksiossa, keskituloisella palkalla, ilman perhettä tai parisuhdetta.

Minua on tosi vaikea ohjailla kuluttamaan esim. mainonnalla tai milloinmilläkin, koska koen, että minulla on jo kaikkea mitä tarvitsen, en tarvitse hienompaa autoa tai uutta kiiltävää sohvaa. Toki kuluvia asioita joutuu välillä ostamaan esim. vaatteita, kun tulee reikiä niin pakkohan se on nakata roskiin ja ostaa uusi, mutta pelkästään uuden haluamisen takia en vaatteitakaan osta ja asuntoakin pitää remontoida.

En koe myöskään tarvetta matkustella ulkomaille. Olen onnellinen tässä ja nyt ja hyvin kiinnostunut lähiympäristöstä, josta saan uusia kokemuksia jatkuvasti, ilmaiseksi.

Vierailija
5/5 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on täysi provo, mutta kiinnostavaa lukea aitoja vastauksia (ei mistään hiusten tuuheudesta tai pituudesta), niitä lisää kiitos! :)