Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko salapersu?

Vierailija
11.11.2020 |

Onko täällä muita salapersuja? Peukuta ylös. Et samaistu millään tasolla fanaattisiin ääripersuihin, mutta olet menettänyt luottamuksesi puolueisiin, joita ennen kannatit. Julkisesti et voi tunnustaa, koska leimataan rasistiksi.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Olen maltillinen kokoomuslainen. Jos ei yhdy persujen fanaatikkosiiven juttuihin, ei kannata äänestää persuja vaan vaikka mieluummin jättää äänestämättä. JHAkin lähti mukaan Trumpin demokratiaa halveksuviin touhuihin.

Ihan sama, vaikka jossain osassa puolueohjelmaa olisi enemmän järkeä kuin muilla, jos moraali ja ihmisoikeusasiat on puolueessa päin prinkkalaa.

Näin on. Ihmisten kanssakäyntiin liittyy kaupankäynti.

Kaupankäynti ja siitä saatu hyvinvointi lisää hyvinvointia kaikkiin suuntiin eri kansakuntien välillä ja kultuurien välillä.

Jos moraali ja ihmisoikeusasiat ovat retuperällä, niin myös kaupankäynti kärsii.

Tämän jälkeen kaikki kärsii.

Persut ovat henkisesti sosialisteja. Rajat kiinni ja ilmaistyövoima ilman palkkaa aktiivimallilla on juuri sitä.

Ei se toimi ja sitä on idässä kokeiltu.

Vierailija
22/33 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasistin leima ei haittaa, vaan maalaisjuntin. Olen siis salapersu

eniten teitä maalaisjuntteja eli persujen äänestäjiä on Hellsinskissä. Halla-Aho aina vaalien ääniharava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen punavihreässä kuplassa ja en ole koskaan hävennyt kertoa että äänestän persuja. Kyllähän nuo työkaverit pullakahveihin aina tukehtuvat mutta mitäpä itse kyselevät mitä puoluetta äänestin. :D

Vierailija
24/33 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Piilottelen sitä, koska julkinen leima jonkinlaisesta typeryydestä on pystytty valtaeliitin propagandakoneiston toimesta iskostamaan väestön yleistajuntaan. Ei se mitään. Maanalainen toiminta on usein tehokkainta. Nuoret eivät onneksi ole propagandan vietävissä. Kannattavat avoimesti persuja. En tahdo, että Suomi ajautuu Ruotsin tielle.

Eiköhän tuohon julkiseen leimaan ole osansa lukuisten persujen kansanedustajien sanomisilla ja tekemisillä.

Vierailija
25/33 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä matkalla salapersuksi, jos tämä Suomen strutsitekniikka jatkuu vielä pitkäänkin.

En pääasiassa jaa puolueen arvomaailmaa, mutta siihen pitäisi tulla stoppi, että Suomi haalitaan täyteen väkeä, jolla ei ole aikomustakaan omaksua paikallisia tapoja, opetella kieltä tai käydä töissä. Muniinsa puhaltelevia velttoja paikallisia on jo tarpeeksi, heistä valtaosa sentään ei koe asiakseen ryöstää ja hakata muita.

Olen lopen kyllästynyt siihen, että jos tulen töistä myöhään kotiin, metroasemalla ja raitiovaunupysäkillä saa koko ajan vilkuille ympärilleen, että onko jostain tulossa joku yön timo pummaamaan tupakkaa, rahaa tai paria kaljaa ostoskassista, jos niitä siellä näkyy. Puhumattakaan nyt näistä tuoreista uutisista tuosta satapäisestä ryöstöporukasta.

Vierailija
26/33 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkä matkalla salapersuksi, jos tämä Suomen strutsitekniikka jatkuu vielä pitkäänkin.

En pääasiassa jaa puolueen arvomaailmaa, mutta siihen pitäisi tulla stoppi, että Suomi haalitaan täyteen väkeä, jolla ei ole aikomustakaan omaksua paikallisia tapoja, opetella kieltä tai käydä töissä. Muniinsa puhaltelevia velttoja paikallisia on jo tarpeeksi, heistä valtaosa sentään ei koe asiakseen ryöstää ja hakata muita.

Olen lopen kyllästynyt siihen, että jos tulen töistä myöhään kotiin, metroasemalla ja raitiovaunupysäkillä saa koko ajan vilkuille ympärilleen, että onko jostain tulossa joku yön timo pummaamaan tupakkaa, rahaa tai paria kaljaa ostoskassista, jos niitä siellä näkyy. Puhumattakaan nyt näistä tuoreista uutisista tuosta satapäisestä ryöstöporukasta.

Töistä tulleena ja väsyneenä tosiaan rassaa nähdä nuoria jannuja joutilaina nojailemassa kulmilla kuin ei mitään olisi.

Siinä tulee mieleen että olisko omalle äidille voitu järjestää vähän parempi eläke ja rahat suunnata  jotenkin enemmän lähipiiriin kuin muiden elätykseen, kun ei ole töitäkään tarjolla kaikille...

27/33 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

Kurko kirjoitti:

Olen täällä aikaisemminkin kysellyt perussuomalaisten saavutuksista. Hiljaista on ollut. Voisiko joku sala- tai julkiperussuomalainen valottaa aihetta? Nyt voi mainostaa ihan vapaasti, mutta varmasti pilkkaa on tulossa, jos valeita päästelette.

Hiljaista, kuten odotinkin.

Vierailija
28/33 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jo ovat. Siksi ei persuja enää tarvita.

Vierailija
29/33 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen piilokivespersu.

Vierailija
30/33 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole. Olen ihan vasemmistolainen. Persujen puolueohjelmissa tai agendassa ei oikeastaan ole minkäänlaista järkeä.

sanoo henkilö, jonka puolueen nuorisojärjestö ehdotti juuri 5 miljoonan omaisuuskattoa 🤣

Onhan se varmasti radikaali ehdotus kun maailmankatsomuksesi on mitä on, mutta muistatko vielä mitä persujen nuorisojärjestö on ehdottanut tuo on siihen verrattuna ihan inhimillistä nuorten fikusa ajattelua paremmasta maailmasta

Vierailija
31/33 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perussuomalainen! Perussuomalaiset ovat ainoa puolue joka pitää suomalaisten puolia! Vasemmistoa ei kiinnosta Suomalaisten kärsimykset ja hätä!

Vierailija
32/33 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

Kurko kirjoitti:

Kurko kirjoitti:

Olen täällä aikaisemminkin kysellyt perussuomalaisten saavutuksista. Hiljaista on ollut. Voisiko joku sala- tai julkiperussuomalainen valottaa aihetta? Nyt voi mainostaa ihan vapaasti, mutta varmasti pilkkaa on tulossa, jos valeita päästelette.

Hiljaista, kuten odotinkin.

Eduskunnan sivuilta voit käydä lukemassa vaikka mieleisiäsi lakialoitteita. Ei kukaan rupea jollekin ruikuttajalle listaamaan saavutuksia kun ne eivät välttämättä ole ruikuttajan mielestä saavutuksia, varsinkin kun on Kanasta kyse.

Vierailija
33/33 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei toivo lapsilleen tulevaisuudessa uskovaisia puolisoja, vaikka kannattaakin uskonnonvapautta, niin onko silloin piilopersu?

Ateisti ei haittaa lainkaan aikuisten lasten puolisona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä