Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat laihdutusniksit (EI ne tavallisimmat!)

Vierailija
10.11.2020 |

Eli nää on niitä jonkun hyvän laihdutusmetodin päälle tulevia niksipirkka -henkisiä kikkakolmosia:

*AINA ennen ruokaa juo maha jäätävän täyteen vettä niin että lähes räjähdät. ET pysty syömään liikaa.

*hillitön nälkä -hetkien varalle varaa jotain tosi kevyttä soppaa litrakaupalla, jota voit vaaratta vetää kontrollin pettäessä. kaveriksi ehkä pari leipäpalaa niin että saat myös jotain tuntuva ruokaa mahaan.

*Älä pidä liian ankaraa linjaa pahoina päivinä. Mutta aina hyvinä päivinä pysy ruodussa! (toki jos pahoja päiviä on huomattavan paljon, niin laihdutus kärsii tästä, mutta hyvinvoiva pää on ainakin itselleni tärkeämpi kuin laihtuminen niinä pahoinakin päivinä hinnalla millä hyvänsä)

*Jos haluat pysyä tosi pirteänä, korvaa ateria salaatilla

*Jotta ruoka ei ole puuduttavan tylsää, MAUSTA kunnolla!

*Makeanhimon välttämiseksi syö paljon hedelmiä (en oikeasti usko että kukaan on lihonut omenoilla)

Jatkakaa! 🙂

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa: talvella juo suosiolla lämmintä vettä ettei hyvä tapa jää palelemisen takia! Itse otan suoraan hanasta lämmintä vettä koska se on kätevintä ja nopeinta.

Vierailija
2/18 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö pienempiä annoksia, ota pienempi lautanen käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on paljon ylipainoa, niin "syö mitä haluat" dieetti voi toimia alkuun.

Jätä aamupalat, lounaat, päivälliset ja iltapalat välistä ja elä pelkällä sipisillä ja suklaalla tai mihin sitten ikinä tapaatkaan sortua.

Vierailija
4/18 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on paljon ylipainoa, niin "syö mitä haluat" dieetti voi toimia alkuun.

Jätä aamupalat, lounaat, päivälliset ja iltapalat välistä ja elä pelkällä sipisillä ja suklaalla tai mihin sitten ikinä tapaatkaan sortua.

Ei ehkä terveellisin vaihtoehto, mutta kuitenkin.

Vierailija
5/18 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita:

1) Rasvaimu

2) Kasvuhormoni

3) Piristeet

Noilla menee rasvat aika nopeasti pois.

Vierailija
6/18 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. Onkos ap:lla ahmimishäiriö? Nyt vähän vaikuttaisi siltä.

Minun niksini olisi siihen se, että yritä päästä kognitiiviseen terapiaan, ja aseta tavotteeksi siellä se, että opit rakastamaan itseäsi vaikkeivät vanhempasi sinua rakastaneetkaan.

Vierailija
7/18 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh. Onkos ap:lla ahmimishäiriö? Nyt vähän vaikuttaisi siltä.

Minun niksini olisi siihen se, että yritä päästä kognitiiviseen terapiaan, ja aseta tavotteeksi siellä se, että opit rakastamaan itseäsi vaikkeivät vanhempasi sinua rakastaneetkaan.

Ei toimi, hyvät laihdutuskeksinnöt paaaaljon parempia!

Vierailija
8/18 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo paljon kahvia.

Omenat on huono idea, niistä tulee nälkä ainakin minulle. Tähän oli joku tieteellinen selitys jota en muista.

Vierailija
9/18 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti onko oikeasti nälkä vai onko tylsää--> Jos haluat syödä omenan/minkä tahansa hedelmän/vihanneksen on sinulla nälkä. Jos et halua syödä on vaan tylsää.

Vierailija
10/18 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormet kurkkuun.

Twice the taste, no calories.

Vierailija
11/18 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso YouTubesta, mitä fitnessnaiset syö päivän aikana ja ala kopioimaan heidän syömisiään. Minulla auttoi tämä kyseenalainen keino.

Vierailija
12/18 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö porkkanoita, kun tulee makeanhimo. Niissä kun on makea vivahde.

V A L H E T T A

Vierailija
13/18 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso YouTubesta, mitä fitnessnaiset syö päivän aikana ja ala kopioimaan heidän syömisiään. Minulla auttoi tämä kyseenalainen keino.

Yleensä eivät syö noin vaan ovat anorektikkoja.

Vierailija
14/18 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsellä on auttanut mielikuvaharjoittelu. Eli aina kun harkitsen karkin/sipsien ostamista, mietin minkälainen olo niistä yleensä tulee. Itse siis alan helposti voimaan huonosti jos syön kovin paljon makeaa tai rasvaista, joten nykyään ei tee edes mieli ostaa semmoista kun olen tajunnut tämän yhteyden.

Sama saattaisi auttaa tekemään terveellisempiä valintoja, eli kuvittelemalla miten hyvä olo vaikka kasviksista tulee vatsalle.

Olen edelleen ylipainoinen, mutta syön paljon terveellisemmin kuin joskus ennen.

Vierailija
15/18 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedän 5:2 dieettiä: 5pva max 500kcal ja 2pva vapaampaa.

Vierailija
16/18 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastu. Lähtee ruokahalu ja lisäksi alat viettämään unettomia öitä. Heroin chic -look! (Toivottavasti ihastuskin tykkää.)

Vierailija
17/18 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin menee mässäilyn ja herkuttelun halu kun olen pahalla tuulella. Tulee sellainen tunne, että olen kuin loputon sammio johon turha tuhlata mitään hyvää kun kaikki se hukkuisi siihen tyhjyyteen, katkeruuteen, vihaan ja turhuuteen. 

Sorrun enemmän herkutteluun, jos olen hyvällä tuulella.

Vierailija
18/18 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti onko oikeasti nälkä vai onko tylsää--> Jos haluat syödä omenan/minkä tahansa hedelmän/vihanneksen on sinulla nälkä. Jos et halua syödä on vaan tylsää.

No siis mulla tulee hedelmiinkin ihan himoja. Itse käytän mittarina kuivaa hapankorppua tai näkkariä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan