Harrastaako pitkään parisuhteessa olleet tosiaan jotain kermavaahtoleikkejä?
Kommentit (13)
Harrastan. Nimittäin niin, että käyn salaa puolisolta jääkaapilla pursottamassa suoraan suuhun valmiskermavaahtoa.
Kyllä me ainakin. Miehen strategiset paikat pursotetaan vaahdolla ja sitten nuollaan...
Tykkään roolileikeistä, käsiraudoista ja sellaisesta meiningistä. Kermavaahtotouhutkin kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Harrastan. Nimittäin niin, että käyn salaa puolisolta jääkaapilla pursottamassa suoraan suuhun valmiskermavaahtoa.
Nieletkö?
piankin se 40 vuotta yhdessä, ja nuoleskellaan ihan ilman mitään vaahtoja, tosi kiihkeesti! Nam ja loiskis!
Kermavaahtoa en ole käyttänyt, kun jo pelkkä ajatus lämpimästä kermavaahdosta kuvottaa. Kuinka se sulaa ja hajua saa millään pois.
Kylmiä pilkottuja hedelmiä olen käyttänyt ja inkivääriä anustappina ihan hyvin tuloksin.
Me harrastetaan vain skermavaahtoleikkejä.
Meillä ei leikitä ruoalla. Nuolisin mieluummin puolison paikkoja ilman kermavaahtoa kuin sen kanssa, mutta valitettavasti hän ei halua suuseksiä. Minua hän kyllä nuolee ja imee mielellään.
Meillä harrastetaan super kiihoittavaa puuhaa. Pursoitan kermavaahdot vaimoni pyllyyn josta hän roiskii ne pitkin poikin päälleni / naamalle. Eikä tämä ollut edes mikään pitkän parisuhteen tylsän seksin piristys. Koko homma alkoi jo melko varhaisessa vaiheessa siitä kun nainen pieraisi ja tokaisin siihen että hyi siihen silloinen tyttöystävä vastasi että ei naisten pierut haise. Johon sitten itse vastasin takaisin, että niin ne varmaan maistuvatkin kermavaahdolta ja vaahtokarkeilta. Nainen taas vastasi takaisin että niin maistuvatkin. Tämä keskustelu sitten muistui taas mieleeni kun leikimme kermavaahdolla ns perinteiseen tyyliin jossa pursoitetaan hiukan rinnoille ja pepun päälle josta se sitten pussaillaan pois. Laitoin sitten "vahingossa" suoraan pyllyreijän päälle vaahtoa ja kieltä perään. Hetken siinä pyllyä nuolleena ja sormettaneena ruuttasin vaahdot sisään ja katsoin miten käy. Huutohan siitä ensin tuli ja meinasi hommat loppua tyystin siihen paikkaan. Siinä sitten naikkonen selälleen maatessaan nosti jalat kattoon ja pusersi kermat pitkin rinnuksiani ja siitä se sitten oikeastaan alkoi. Seuraavalla kerralla pyysikin jo että voisinko taas laittaa kermaa pyllyyn.
Tässä vuosiensaatossa on homma edennyt tuhmempaan suuntaan ja sain viime syntymäpäivänäni kakun jonka vaimo kuorrutti omalla tavallansa. Myöskin kakun kostuke oli erittäin mieluinen yllätys, meillä kun harrastetaan myös kultaisia suihkuja ;) (tosin vain yhteen suuntaan nainen miehelle. Eikä sitä minun mielestäni toisinpäin tarvitse tehdäkkään)
Ei me ainakaan, ei ole koettu tarpeelliseksi. Dildo on ainoa lelu, jota käytetään. Nuollaan kyllä, mutta ei siihen kermavaahtoa tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Ei me ainakaan, ei ole koettu tarpeelliseksi. Dildo on ainoa lelu, jota käytetään. Nuollaan kyllä, mutta ei siihen kermavaahtoa tarvitse.
Siis nuoletteko sitä dildoa yhdessä?
Olen aina ihmetellyt että harrastaako parit muka ihan oikeasti ylipäätään näitä leikkejä ja käyttävät jotain leluja? Miten köyhä pitää seks. elämän olla, että tuollaiset kiinnostaa enemmän kuin seksi partnerin kanssa?