Vierailija

Hän valehteli kutsuntalääkärille olevansa homo ja kertoi tuntevansa niin suurta seksuaalista vetoa muihin miehiin, ettei pysty suorittamaan armeijaa. Vihjasi esimerkiksi saavansa erektioita yhteissuihkuissa. Kutsuntalääkäri kirjoitti pojalleni välittömästi C-paperit, ja poikani ei ikinä astu armeijan porteista sisälle. Olen ylpeä pojastani, yleinen asevelvollisuus on naurettava ja paska järjestelmä, joka pitäisi lakkauttaa välittömästi.

Kommentit (20)

Ja nyt sait rakkaan poikasi takaisin syliisi ja passattavaksesi - onnea! Kunnon mies siitä vielä kasvaa, miehenä olo alkoikin näin lupaavasti. Tästä on sitten mukava jatkaa kohti tulevaisuutta, luottavaisin mielin. Nyt voit sitten naapureiden tädeille ja sukulaisille esitellä rinta rottingilla oman julkihomo -poikasi, tuskinpa poikasi sanoma asia oli valetta? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos tarinasi on tosi niin aiheestapa lääkäri kirjoitti pojallesi C-paperit. Tosin tuskin lääkärikään ihan oikeasti uskoi tähän ylivireiseen seksuaalisuuden tunteeseen samaa sukupuolta kohtaan. Joitakuita nyt ei vain parane päästä aseiden kanssa tekemisiin.

Vapautuksen saa kyllä huomattavasti helpomminkin. Jos kutsuntatilaisuudessa tehtävän lääkärintarkastuksen yhteydessä ilmoittaa käyttävänsä säännöllisesti huumeita (esim. kannabis) niin asepalvelus kyllä tyssää täysin siihen. Eikä perään kysellä.

Asevelvollisuus on enemmän valikoiva kuin yleinen - koskee velvollisuutena vain miehiä ja heistäkin 20% saa vapautuksen, joko heti pysyvän tai keskeytyneen asepalveluksen seurauksena. Ilmaista työtähän se ase- ja siviilipalvelus on suomalaiselle yhteiskunnalle ja itse asiassa melkoinen tulonsiirto myös Ruotsin suuntaan. Pohjanlahden takanahan mistään maanpuolustuksesta sanan varsinaisessa merkityksessä ei voi enää puhua.

Itse kävin aikanaan intin mukisematta ja kotiuduin reservin aliupseerina. Tänä päivänä valitsisin varmaan totaalikieltäytymisen ja vankilakeikan. Ihan periaattellisista syistä.

Vierailija

Niin paitsi että kun se ryssä hyökkää niin joutuu poikasikin rintamalle... koulttamattomana!

Miinoja raivaamaan...

Mä tunnen miehiä, jotka ovat sivuuttaneet armeijan valheilla. Tosin yksikään heistä ei väittänyt olevansa homo ..paitsi tietysti ne oikeat homot ketä tunnen. Itsekkin tekisin niin, jos olisin mies. Ei kiinnosta leikkiä pyssyleikkejä lastenmielisten ihmisten kanssa.

Kannattaa vähän miettiä mistä on ylpeä. Etkö tiedä, että tuollainen homojen ihannointi voi olla Suomen venäläisten vähemmistöjen oikeuksien loukkaamista. Venäjänkieliset joutuvat sinun takia pyytämään Putinilta apua tulemaan tänne puolustamaan heidän oikeuksiaan Suomen ilkeältä, pahalta ja fasistiselta natsihallitukselta. Putinillahan on siihen täysi oikeus.

Vierailija
Vierailija

Niin paitsi että kun se ryssä hyökkää niin joutuu poikasikin rintamalle... koulttamattomana!

Miinoja raivaamaan...

Ei joudu rintamalle. Nyt ei eletä 40-lukua. C-miehet menevät ilmavalvontaan, muonitukseen, huoltojoukkoihin, etc. Olen itse yllättynyt ihmisten tietämättömyydestä modernia sodankäyntiä kohtaan. Ei se vihollinen tule kävellen rajan yli ja taistele metsässä, niin kuin toisessa maailmansodassa. Se, joka hallitsee ilmatilaa, hallitsee myös taistelukenttää. Enää ei taistella vihollisen sotavoimia vastaan niin paljoa, kuin vihollisen sodankäyntikykyä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen miehiä, jotka ovat sivuuttaneet armeijan valheilla. Tosin yksikään heistä ei väittänyt olevansa homo ..paitsi tietysti ne oikeat homot ketä tunnen. Itsekkin tekisin niin, jos olisin mies. Ei kiinnosta leikkiä pyssyleikkejä lastenmielisten ihmisten kanssa.

Eli maanpuolustus ei kiinnosta. Miksi ei?

Vierailija

No minä tein juuri tuolla tavoin aikanaan, miten aloittaja kuvaili poikansa tehneen, joten en välttämättä mene väittämään provoksi. Tosin olen homoseksuaali ihan oikeasti, mutta sanalla sanoen liioittelin melko suuresti pelkojani ahdistuksesta, hallitsemattomista erektioista ja huolista kiusatuksi tulemisesta sun muusta. C-paperit eivät olleet edes kovin kummoisen neuvottelun takana.

M26

Vierailija

Onhan intissä nykyään naisiakin, niin jokainen heterokin pystyy samoin perustein saamaan vapautuksen, vaikkei ehkä yhteissuihkuja sekajoukkueella olekaan.

Vierailija

Venäläisillä on 1800 aktiivista ydinohjusta. Jos se poika ei ole ilmiömäinen ottamaan niistä koppeja ennen kuin ne räjähtää sitä ei sodassa ehditä kaivata.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Venäläisillä on 1800 aktiivista ydinohjusta. Jos se poika ei ole ilmiömäinen ottamaan niistä koppeja ennen kuin ne räjähtää sitä ei sodassa ehditä kaivata.

Montaks ydärii vaik tuol Ukrainas on räjähtänyt? Entä Afganistanissa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No miks se ei menny vaikka sivariin...niin meidän perheessä ainakin poika tekee...

Jos pojalla on esim. opiskelupaikka jo tiedossa eikä tarvitse "välivuotta"?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat