Haukkukaa tupakoiva äiti maanrakoon
Nyt mammat luotan teihin. Antakaa palaa koko rahalla. Olen tupakoiva äiti joka ei saa tätä kuvottavaa tapaansa loppumaan. En polttanut raskausaikana mutta imetyksen jälkeen aloitin uudelleen (jep, tyhmä minä) Vihaan itseäni sen takia jo valmiiksi, mutta nyt saatte motivoida mua lopettamaan kertomalla kuinka pohjasakkaa olen. Mitä te ajattelette kun näette tupakoivan äidin? Mitä kaikkea tuhoan tupakoinnillani? Mitä parempaa saavutan kun lopetan?
Lytätkää mut itkuun asti, niin tajuan kunnolla mikä ääliö olen!
Kommentit (18)
No onko se nyt niin kamalaa? Tuskimpa lapsen vieressä sitä tupakkaa vedät.
Ei kiinnosta haukkua muita. Lopetin tupakoinnin kolmannen lapsen kohdalla kokonaan (en polttanut raskau/imetysajalla enkä kotona) ja nautin tästä terveemmästä elämästä.
Parhaimmat kiksit saan siitä ajatuksesta että elämäni luultavasti pitenee ja elämäni lapsieni/lapsenlapsien kanssa paranee.
Flunssaton olen ollut, paljon vähemmän sairaslomia ja kunto on hyvä kun jaksan kuntoilla. Sitä kautta unikin sujuu paremmin ja taas lisää virtaa kotona, myös makkarissa..
Ei minusta ihmisiä kuulu haukkua, pitää ymmärtää nauttia kehostaan ja hoitaa sitä
Tupakoiva nainen on tyylikäs. Kun lopetat ainut mitä saavutat on noin 10kg lisää painoa.
Siinä kohtaa, kun teini-ikäinen lapseni kysyi " Miten äiti oot voinut olla niin idiootti, että olet joskus tupakoinut", olin kyllä iloinen, että se oli mennyttä.
Minusta tupakoiva äiti on yksi itsekkäimmistä asioista mitä on olemassa. Miten voi oma himo johonkin asiaan mennä yli lapsen/vauvan hyvinvoinnin? Tupakoiva äiti ei mielestäni ansaitsisi vauvaa ollenkaan. Jos jatkat tupakointia, niin varaudu, että kun vauva syntyy ja saat hänet (toivottavasti terveenä) syliisi ensimmäisen kerran, niin tunnet aika kovan piston rinnassasi kun tajuat, että siinä hän on. Pieni ihme jota rakastat yli kaiken ja sinä olet tukehduttanut häntä koko raskauden ajan :(
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 20:55"]
Minusta tupakoiva äiti on yksi itsekkäimmistä asioista mitä on olemassa. Miten voi oma himo johonkin asiaan mennä yli lapsen/vauvan hyvinvoinnin? Tupakoiva äiti ei mielestäni ansaitsisi vauvaa ollenkaan. Jos jatkat tupakointia, niin varaudu, että kun vauva syntyy ja saat hänet (toivottavasti terveenä) syliisi ensimmäisen kerran, niin tunnet aika kovan piston rinnassasi kun tajuat, että siinä hän on. Pieni ihme jota rakastat yli kaiken ja sinä olet tukehduttanut häntä koko raskauden ajan :(
[/quote]
Hups, oliykin tupakoiva äiti, etkä raskaana...no sitten tämä oli turha saarna sinulle. Äidille voisin vain sanoa, että muista sitten mitä olet tehnyt kun lapsesi oppivat mahtavan tapasi. Omapahan on syysi.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 20:55"]
[/quote] Ei ap tupakoinut raskausaikanaan.
Suosittelen sähkötupakkaa! Ainakaan lastesi ei tarvitse kärsiä kamalasta hajusta, jos vaihdat!
Se haju!!!! Yöööökkk!!!!!
Mikään ei haise niin kamalalle kuin röökaava ihminen. Hyi hyi hyi
Varaudu myös siihen että lastasi kiusataan koulussa kun näkevä että äiti polttaa.
Mua hävetti aina lapsena kun muut näki että äiti polttaa. Tuli ihan sellainen fiilis että ollaan huonompia kuin muut. Muiden äidit tuoksuu hyvälle.
Ihos näyttää vanhempana harmaalta ja kuolleelta. Haiset edelleen pahalle.
Hajuaisti menee. Et tajua enää paljonko läträät hajuvettä. Et maista enää mitään
( ei paljoa äidillä syödä kun pistää ruokiin niin paljon suolaa). Haiset edelleen pahalle.
Minulla on pieni poika. On oksettavaa kun oma äitini tulee kylään, polttaa ensin ulkona ja sitten röökiltä haisten tulee ottamaan lapsen syliin ja pusuttelee sitä. 'Oksetus'
Tekisi niin mieli sanoa mutta muuten on tietysti kiva että käy kun muita isovanhempia ei enää ole.
Kyselee aina että joko voisi poikaa hoitaa/ottaa hoitoon mutta en pysty antamaan (sitä vapaata kyllä kaipaisin) koska inhottaa ajatus siitä että jättää lapsen yksin sillä välin kun käy röökillä.
Tekee myös sitä että talvikylmillä ei viitsi lähteä uloa vaan polttaa liesituulettimen alla. Kun tullaan kylään, väittää että käy ulkona vaikka koko kämppä haisee. Eihän se sitä itse haista tietenkään! ! Ei haista enää mitää muutenkaan. Oksettavaa!!!
Mun äiti hoitaa lastamme silloin tällöin. Olen poissa kotoa pari kolme tuntia. Kun palaan, äitini lähtee samantien kotiinsa. Hyvä kun ehtii heipat sanoa, aina joku 'syy' miksi kiire.
Meidän olkkarin ikkunasta näkee sivukadulle, ajaa siihen tien reunaan ja vetää autossa röökiä posket lommollaan.
Haluatko, että lapsesi oppivat tapasi? He saattavat jopa alkaa ihannoimaan tupakointia, tai eivät ainakaan pidä sitä niin suurena paheena kun "äitikin tekee niin". Mietipä nyt millaisen kuvan ja elämän haluat antaa lapsillesi!
No, kaikki ei-tupakoivat todella katsoo halveksuen.
Oletko koskaan kuullut tymiinidimeeristä? Googletappa. Ainakin englanniksi luulisi löytyvän. Vaikuttaa sitten ihan kaikkiin ketkä ovat palavan savukkeen läheisyydessä.
Kai tiedät myös kuinka imbesilliltä tupakoiva näyttää? Räkiminen tulee monella vielä valloittavana bonuksena.
Heikot ja rupusakki polttaa.
Kannabis on kohta laillista niin sitten pössytellään kaikki eiks jee??
Mun äiti on aina polttanut (ja myös isä). Talvella sisällä liesituulettimen alla. Niin kauan kuin asuin kotona haisin tupakalle vaikka en koskaan ole itse polttanut, en edes kokeillut. Vihaan tupakkaa. Ja vihaan vanhempiani että se on heille edelleen tärkeämpää kuin viettää aikaa ensimmäisen lapsenlapsen kanssa. En voi olla heillä kylässä lapseni kanssa tuntia kauempaa. Jo sen lyhyen vierailun jälkeen haisemme pahalle. Olen sairastanut astmaa parikymppisestä saakka. Kiitos vanhempien tupakoinnin.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 22:06"]Mun äiti on aina polttanut (ja myös isä). Talvella sisällä liesituulettimen alla. Niin kauan kuin asuin kotona haisin tupakalle vaikka en koskaan ole itse polttanut, en edes kokeillut. Vihaan tupakkaa. Ja vihaan vanhempiani että se on heille edelleen tärkeämpää kuin viettää aikaa ensimmäisen lapsenlapsen kanssa. En voi olla heillä kylässä lapseni kanssa tuntia kauempaa. Jo sen lyhyen vierailun jälkeen haisemme pahalle. Olen sairastanut astmaa parikymppisestä saakka. Kiitos vanhempien tupakoinnin.
[/quote]
I feel you..
Minulla on aina nuha, kesät talvet. Harrastin lapsena passiivista tupakointia. Isä ja äiti valitsivat tämän harrastuksen minulle.
Vieläkin nautin tämän harrastuksen hedelmistä.
No en hauku. Ja poltan itsekin. Se on mulle henkireikä painua röökille kun seinät kaatuu päälle. Enkä aio lopettaa koskaan. Korjatkoon kuolema jos niin sit käy.