Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mä olen alkanut haista ihan kauheasti hielle?

Vierailija
04.03.2014 |

Eipä ole ennen ollut tämmöistä ongelmaa ja nyt ihmettelenkin, että mistä ihmeestä tämä voi johtua

En hikoile mitenkään paljoa, tai oikeastaan hikoilen todella vähän, mutta hiki haisee nykyään aivan kamalalle. Voimakas pistävä haju, joka pistää omaan nenään (ja varmaan muidenkin nenään) todella ikävästi. 

Kun haju rupeaa puskemaan kainaloista, niin on todella kiusallista olla ihmisten lähellä :(

Ruokavaliossani ei ole mitään muutoksia, eikä elämä ole muutenkaan muuttunut. Paitsi että tämä haju! Käyn päivittäin suihkussa ja käytän saippuaa ja dödöänikään en ole vaihtanut. Mistä ihmeestä tämä voi johtua?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi? Juotko tarpeeksi?

Vierailija
2/8 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla stressi, masennus ja hormonaaliset muutokset aiheuttaa pahaa hienhajua. Normaalisti hikeni ei haise (puhtaalla iholla) ja hikoilen ylipäätään tosi vähän. Mutta masentuneena, stressaantuneena, edellisessä raskaudessa (ei tässä, nyt en haise lainkaan) ja imetyksen alkukuukausina haisin pahalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalossasi muhinee joku hieman sitkeämpi bakteeri. Pyyhkäise kainalot pesun jälkeen runsaalla desinfiointiaineella parina päivänä. Itselläni on ainakin auttanut, jos joskus on kausia, jolloin tuntuu että hiki alkaa yhtäkkiä haista normaalia enemmän ja nopeammin. Olen päätellyt, että joku bakteeri kainaloissa on varmasti muhinut, kerta desinfiointiaine auttoi.

Vierailija
4/8 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla kainalot lähtenyt kuivumaan tai ärtynyt mitenkään tuosta desinfiointiaineesta?

t. ap

Vierailija
5/8 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 33 ja uskon juovani tarpeeksi. Juon n. 2 litraa /päivä.

t. ap

Vierailija
6/8 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 19:01"]

Onko sulla kainalot lähtenyt kuivumaan tai ärtynyt mitenkään tuosta desinfiointiaineesta?

t. ap

[/quote]

Ei, kunhan ei desinfioi enempää kuin kerran tai pari. Ainakin omalla kohdallani pari desinfiointikertaa on riittänyt ja pistävä hienhaju on pysynyt pitkään poissa ihan normaaleilla pesuilla ja antiperspirantin käytöllä.

Vierailija
7/8 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio, onko puhdas?

Vierailija
8/8 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs vaatteet? Joihinkin materiaaleihin hiki jämähtää, saattaa olla tuoksuton kunnes kastuu uudesta hieatä. Pyöräytä 60° ja etikkaa huuhteluaineeksi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä