Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako kesämökin ostaminen?

Vierailija
04.03.2014 |

Pyörittelen asiaa mielessäni ja en pääse vastaukseen. Olisi kiva, jos perheellämme olisi mökki, mutta lasten harrastusten takia voisimme käyttää sitä säännöllisesti vain heinäkuussa. Kannattaako siis maksaa koko vuoden kuluja siitä, että olisi oma paikka kesälomalla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi pelkkää heinäkuumökkiä. Oma mökkini on aktiivikäytössä 7 kk ja satunnaisessa käytössä 5 kk vuodessa. Tuntuisi hullulta pitää sitä siellä tyhjän panttina.

Vierailija
2/6 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuolla käytöllä. Se vain stressaisi ja koko loma kuluisi kunnosaapitoon. Me ostettiin mökki, ollaan siellä viikonloput perjantai-illasta maanantaiaamuun, kaikki lomat ja lasten harrastuksetkin on siirtyneet mökkipaikkakunnalle. Se on niin lähellä Hesaa, että sinne ajaa 50 minuutissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen pienen, kesäasuttavan mökin saattaisin ostaa.

Riippuu kannattaako ja kannattaako... Rantatontissa pysynee aina arvo.

Meillä on mökki ja ollaan siellä todella usein. Tosin nyt talvella harvemmin, mutta silloin siellä viihtyy mun vanhemmat. Minusta mökki on tärkeä henkireikä.

Vierailija
4/6 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökin voi aina vuokrata tarvittaessa. Siellä voi sitten oikeasti lomailla eikä vain mennä sinne huoltotöihin.

Vierailija
5/6 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 17:43"]Pyörittelen asiaa mielessäni ja en pääse vastaukseen. Olisi kiva, jos perheellämme olisi mökki, mutta lasten harrastusten takia voisimme käyttää sitä säännöllisesti vain heinäkuussa. Kannattaako siis maksaa koko vuoden kuluja siitä, että olisi oma paikka kesälomalla?

[/quote]Jos teillä on tosiaan paljon irtorahaa, niin sitten ehkä kannattaa, ei muuten.

Vierailija
6/6 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni haluaisi ostaa mökin. Sopii minulle jos mökille on max. tunnin ajomatka, löytyy täysin koneellistettu keittiö, kunnon kylppäri ja vessa ja  pyykkikone.

Ollaan lomailtu appivanhempien mökillä ja se ei ole lomaa 4 pienen lapsen kanssa.

Miehen rahat ei riitä toteuttamaan minun toiveita, niin ainakaan minä en lähde mökkeilemään jos vedet pitää kantaa ja muutenkin kaikki tehdä vaikeemman kautta.