Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Neljäs lapsi tulossa, nimi puuttuu? :) sisarukset ovat Hampus, Mari ja Kukka
Kommentit (42)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ennakkoluuloton valitsisi nimeksi Trikomin. Siitä voi halutessaan vääntää myös eteläeurooppalaisen version.
Mites olis Aada, Oona, Iida tai Aava
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Neljäs varmaan jää viimeiseksi, joten miten olisi Vankila? Kauniisti sointuva nimi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tunsin oikeesti pojan, jonka nimi oli Kush
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pilvi tai Heinä, miksei Ruohokin, mutta vähän ehkä teennäinen.
Hermanni (poika) tai Hermione (tyttö). Molemmille käy lempi-/kutsumanimeksi trendikäs Herska.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos saatte pikkuprinsessan, nimeksi sopisi suloinen Barbituraatti, lyhennettynä pelkkä Barbi :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Subuliina, Khatliina, Kodeiina, Ekstasiina.
Tytölle Juana tai ehkä Lumi. Tai Crystal/Kristal.
Alue: Aihe vapaa
Mari-Juan (käy tytölle ja pojalle)