minkälainen suhde sinulla on exäsi exään?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen. Tarkoittaako tää nyt jotenkin ovelasti minua itseäni :D Eli niinkuin jonkinlaisen itsetutkiskelun kannalta että millainen ihminen olen exäni exänä? Aika diippiä. Mutta tuskin.
Ei siis sillä etteikö exällä muita olisi ollut mutta että mitä ihmeen tekemistä mulla niitten kanssa olisi varsinkaan enää.
Exäni exään? Yhden heistä olen tavannut, kiva oli. Silloin hän tosin oli silloisen nyksän eksä. Nykyinen eksän eksä siis. Ai joo, olen mä tavannut toisenkin eksän eksän, silloin mun eksä oli nyksä, mut se bööna oli mun nyksän eksä. Saunottiin, oli kivaa. Yhden eksän nyksä on ihan ok, eri maailmoissa eletään, mutta joo, tykkää mun ja mun avioeksän lapsista. Nyksän eksä on myös ok, juteltiin viimeksi eilen, kun hoidin heidän lapsiaan ja sovittiin muista kuvioista. On tää, yhtä exymistä.
Se hyvä puoli Helsingissä asumisesta on, ettei minulla ole aavistustakaan menneiden tai nykyisen entisistä suhteista. Nimiä tiedän, mutta en itse henkilöitä.
Pääosin minun mielestä ihan asiallisia ja kivoja ihmisiä niin exät ennen minua kuin exät jälkeenkin. Yhdistäähän meitä kaikkia yksi asia, huono miesmaku.
Exäni ex-vaimon kanssa ollaan kavereita. Hän otti minuun aikoinaan ekan kerran yhteyttä varoittaakseen miehen mielenterveys- ja päihdeongelmista. Ajattelin että hyi mikä katkera harppu, varsinkin kun mies oli haukkunut sen maan rakoon.
No, tavattiin sitten livenä jossain bileissä missä miehen ex oli myös, ja meillähän synkkasi heti. Ollaan tosi samantapaisia ihmisiä. En vieläkään oikein uskonut juttuja miehestä, vaikka nainen oli psykologi ammatiltaan - ajattelin että kai se ero voi ammattilaisillakin tulkintoja vääristää ja katkeroittaa. Kävi sitten aika äkkiä ilmi että ihan totta oli exän varoitukset ja silloin kiitin varoittamisesta. Alettiin jutella joskus puhelimessa, joskus tuopin ääressä. Exä jäi sitten vuodessa pois kun maniasekoilut meni ihan överiksi samoin huumeiden käyttö koveni koviin aineisiin maniassa (masennusvaiheessa bipoa oli raivoraitis uskovainen körtti) mutta vielä monta vuotta jälkeenkin minä ja exän ex-vaimo ollaan kavereita.
Itseni kanssa tulen toimeen loistavasti, toisen exänexän kanssa asiallisesti. Tavataan silloin tällöin exän ja hänen lasten juhlissa, joihon myös minut kutsutaan. En hänestä oikeastaan pidä, mutta asiallisesti voi kohdella myös niitä ihmisiä.
Hetkinen. Tarkoittaako tää nyt jotenkin ovelasti minua itseäni :D Eli niinkuin jonkinlaisen itsetutkiskelun kannalta että millainen ihminen olen exäni exänä? Aika diippiä. Mutta tuskin.