Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele kasvojenpuhdistusainetta

ponni
10.11.2020 |

Tuntuu, etten vaan löydä omalle iholle optimaalista kasvojenpuhdistusainetta. Suosikkini oli joitakin vuosia sitten LRP toleriane -sarjan puhdistusemulsio (?), sellainen koostumukseltaan tahmainen ja erikoinen tuote joka puhdisti hyvin ja oli silti hellävarainen. Nyt sarjan uusimmat putsarit eivät yhtä hyviä eikä tuota vanhaa enää saa mistään. Sebamedin tuotteista saan allergiaa, kuten myös favoran putsari oli aivan todella huono iholleni, ärtyi vain. Tavanomainen saippua kuivattaa liikaa, myös monet markettituotteet ovat olleet epäsopivia.

Nyt minulla on puhdistusöljy ja Huxleyn geeliputsari, joka on melko hyvä. Tuoksusta en kuitenkaan tykkää ja edelleen etsin "sitä oikeaa". Oskian ruusuntuoksuinen geeli oli ainakin kokeillessa ihana mutta hinta on aika suolainen.

Olisiko täällä jollain suositella ja neuvoa hyvää, herkälle, helposti kuivuvalle ja toisaalta epäpuhtaalle ja ärtyvälle iholle sopivaa puhdistustuotetta? Mistä olette tykänneet?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lushin Angels on bare skin tai Let the good times roll. Ne sopivat omalle pintakuivalle iholleni, sillä ne ovat mietoja ja kuorivat hellävaraisesti. Hinta on suolainen, mutta oman kokemukseni mukaan pakkaus on riittoisa.

Vierailija
2/19 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin Cien-vaahtoputsari on sopinut mun herkälle iholle, se on tuoksuton ja halpa. Poistaa hyvin meikin käytettynä konjac-sienen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut kaikenlaisia puhdistusaineita ja ainoat mitkä sopii on LV puhdistusgeeli. Poistaa meikin eikä jätä silmiin tai iholle kuitenkaan rasvaista pintaa kuten puhdistusaineet joskus. Toinen on Aqualan L jolla saa meikit todella hyvin mutta se taas ärsyttää omia silmiä jonkun verran.

Vierailija
4/19 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermalogican Special Cleansing Gel

Vierailija
5/19 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan superherkkä ja epäpuhdas iho, ja tämä on toiminut hyvin:

https://www.lookfantastic.com/cosrx-salicylic-acid-daily-gentle-cleanse…

Vierailija
6/19 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Lushin saippuoista ja herkän ihon tuorenaamiosta mulla on hyviä kokemuksia, mutta jotenkin muistelen, että ainakaan muutama vuosi sitten putsarit eivät olleet oikein hyviä omalle iholleni. Katsastan valikoiman uudelleen!

Moni kehuu noita Cien -tuotteita, en ole itse putsaria kokeillut, ehkäpä tämän pohjalta uskaltaisi. Ne ei ainakaan ole hinnalla pilattu. Tuota LV:n putsaria en olekaan kokeillut ja yleensä nuo LV:n tuotteet kyllä ovat sopineet, kiitos vinkistä. Minulla myös välillä perusvoide putsarina käytössä, mutta tuntuu ettei ne aina puhdista riittävän hyvin. Dermalogica & Cosrx menee tsekattavaksi myös, mulle uusia tuotteita! Kiitos teille, onpa kiva saada asiallisia neuvoja :) 

Vierailija
7/19 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ihon pelastus on ollut Luonkos öljypuhdistuskakku. Niitä on eri ihotyypeille. Se vie meikitkin mennesssään, ei pese ihon luonnollista suojaa pois, ja iho saa kuorintaa kun öljy poistetaan iholta musliiniliinalla tai pesusienellä.

Vierailija
8/19 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut kaikenlaisia puhdistusaineita ja ainoat mitkä sopii on LV puhdistusgeeli. Poistaa meikin eikä jätä silmiin tai iholle kuitenkaan rasvaista pintaa kuten puhdistusaineet joskus. Toinen on Aqualan L jolla saa meikit todella hyvin mutta se taas ärsyttää omia silmiä jonkun verran.

Millainen ihotyyppi sinulla on? Voisin kokeilla LV:n puhdistusgeeliä.

Vierailija
9/19 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsidesi? Sellainen missä on paljon glyserolia niin ei kuivata vaan kosteuttaa ihoa.

Vierailija
10/19 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihotyyppi sinulla on? Voisin kokeilla LV:n puhdistusgeeliä.

Herkkä, pintakuiva ja t-alueella epäpuhtauksia.

Vierailija
11/19 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iho on samanlainen. Tuo mainittu dermalogica on ollut suosikki jo vuosia. On hieman hintava mutta myös riittoisa. Plussaa tuoksuttomuudesta.

Vierailija
12/19 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin Cien -vaahtoa minäkin olin tulossa kehumaan. Lisäksi saman sarjan misellivesi, kahta laatua löytyy, ihotyypin mukaan voi valita.

Vierailija
13/19 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin tuotteita minäkin tulin kehumaan, puhdistusmaito tuli viimeksi hankittua, ajatuksella että halpa ei voi olla hyvä, mutta juuri nyt en jaksa kauemmas lähteä shoppailemaan, olin yllättynyt miten laadukkaita tuotteita tuosta kaupasta saakaan.

Vierailija
14/19 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen Laponie.

https://laponieskincare.com/fi

Geeliputsari on aivan ihana, samoin Calming treatment ja Clarifying treatment.

Oma seborrea iho rauhoittui näillä ja apteekin perusvoiteella. Toimitus verkkotilauksiin nopeinta mitä olen koskaan nähnyt. Ihan 10 pistettä omilla kokemuksilla.

15/19 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr Ecksteinin Lavolind. Ihanan riittoisaa. Aila Airon kauneushoitola myy. Dr Ecksteinilla on puhdistukseen myös öljy Azulen, joka on kauniissa sinisessä muovipullossa. Aivan huipputuotteita ja eivät kuivata, rauhoittavat.

Olen käyttänyt vuodesta 1966 ja aina Lavolindiin palaan, jos muita välillä kokeilen.

Vierailija
16/19 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV puhdistusgeelillä lähtee kaikki meikit kerralla. Sopii myös herkälle iholle. Ollut mulla pitkään käytössä ja plussaa vielä edullisuudesta ja helposta saatavuudesta.

Vierailija
17/19 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin misellivesi

Vierailija
18/19 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikki, täältä tulikin paljon hyviä vinkkejä joiden äärelle en olisi yksin löytänyt :)

Vierailija
19/19 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pintakuiva iho myös minulla, mitään geelimäistä tai vaahtoputsaria en voi ajatellakaan, ovat ihan liian peseviä/kuivattavia. Hyvin on toimineet ceraven hydrating cleanser ja hadalabon puhdistusöljy.

https://www.yesstyle.com/en/rohto-mentholatum-hada-labo-gokujyun-oil-cl…

https://www.yliopistonapteekki.fi/cerave-hydrating-cleanser-473-ml-7683…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän