Jos voisit nähdä jonkin sellaisen televisio-ohjelman kaikki jaksot, joita ei ole mahdollista nähdä, mikä tuo ohjelma olisi?
Itse haluaisin nähdä ainakin Onnenpyörän, Kymppitonnin ja Megavisan.
Kommentit (63)
Ei siinä ole kuin kaksi osaa; Ylpeys ja ennakkoluulo
Vierailija kirjoitti:
Niitä on kuusi.
Ally McBeal. En ole löytänyt mistään. Kiinnostaisi nähdä, miltä sarja näyttää nykystandardeissa.
Haluaisin nähdä Ray Romanon dokumentin 95 miles to go. Siinä on kuulemma aluerajoitus: saatavilla vain USA:ssa. Vihaan näitä typeriä rajoituksia.
Sinkkuelämää, Näkijä ja Selviytyjät.
Soittorasia.
Olisi kiva nähdä mikä siinä lapsena säikytti. Suomalaista tuotantoa, sopisi YLE Areenaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä Ray Romanon dokumentin 95 miles to go. Siinä on kuulemma aluerajoitus: saatavilla vain USA:ssa. Vihaan näitä typeriä rajoituksia.
Mulla on kaksi laitetta, toisessa USA:n alue :D
Anniina Ballerinan ALKUPERÄISET jaksot! Oli mun ehdoton lemppari lapsena, nykyään siitäkin on tehty ruma 3D versio eikä lakuperäisiä löydä Suomeksi mistään :(
Zweite heimat.
Ysärin alussa tuo oli vähän aikaa puheenaihe. Siinä kuvattiin saksalaisia nuoria uudella opiskelupaikkakunnalla.
Monitasoinen ajankuva.
Näkijä! (engl. Medium) Patricia Arquettelta upea roolisuoritus ja oikeastaan kaikilta muiltakin, ei yhtään häiritsevää hahmoa ja psykologista trilleriä parhaimmillaan. Lempisarja ikinä
Harmi, kun edes youtubessa ei ole mitään pätkiä nähtävissä :(
Hovimäki ja Puhtaat valkeat lakanat
Vierailija kirjoitti:
Taitaa löytyä Netflixistä.
Itse haluaisin nähdä Kullannupun ja sellaisen amerikkalaisen sarjan kun Helmi ja kesä 68.
Taistelupari- Demsey & Makepiece