Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitko työnantajalle, että suunnittelet työpaikan vaihtoa?

Vierailija
10.11.2020 |

Jos mitään varmaa ei vielä ole, pelkästään neuvottelua mahdollisesta tulevasta työpaikasta ja työnkuvasta.

Olen itse mahdollisesti vaihtamassa työpaikkaa, jos vain työnkuva ja työtehtävät saadaan viilattua minua kiinnostaviksi/minulle sopiviksi. Irtisanomisaikani on kaksi viikkoa ja vaikka en todellakaan ole korvaamaton, on tuossa ajassa melkolailla mahdotonta löytää uutta työntekijää tilalleni.

Mietinkin, olisiko reilua nykyistä työnantajaa kohtaan kertoa, mitä on meneillään vai onko parempi pysyä hipihiljaa siihen asti, kunnes varmistuu, lähdenkö vai en.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kertoisi ennen kuin on mitään varmaa.

Vierailija
2/8 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi. Vasta siinä vaiheessa kun on nimi uudessa sopparissa.

Ei ole sun ongelmas miten työnantaja sun työt uudelleenorganisoi. Jos se olisi sun ongelma, olisit yksi firman osakkaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin suuni kiinni.

Jos et pääsekään hakemaasi paikkaan, työnantaja voi saada käsityksen, että olet joka tapauksessa lähdössä firmasta jossain vaiheessa.

Se saattaa aiheuttaa joissakin tapauksissa tiettyjä ongelmia.

Vierailija
4/8 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi. Katoaisin vain yhtäkkiä.

Vierailija
5/8 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi vielä. Mutta siinä vaiheessa kun asiat on sovittu uuden työnantajan kanssa ja sopimus tehty, niin ilmoittaisin heti!

Kaikkein vittumaisimpia on ihmiset jotka ilmoittaa että lähtee HETI. ja jos ei muuten onnistu, otetaan irtisanomisaika saikkua.. Todella alhaista käytöstä.

Vierailija
6/8 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ollut uutta työpaikkaa tiedossa, mutta marssin silti pomon pakeille kesäloman jälkeisenä maanantaina ja sanoin itseni irti. Vakiduuni joo, mutta todella tylsää, eikä mahdollisuuksia edetä, koska pomon sukulaiset vei kaikki "ylemmän tason" paikat, ilman osaamista jopa. 

Se oli silti paras päätös. Nyt olen tyytyväinen yksityisyrittäjä.

Vierailija
7/8 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi. Jos et saakaan paikkaa, niin siitä voi tulla työnantajalle fiilis, ettei sinuun voi enää luottaa samalla tavalla kuin aiemmin.

Onhan se työnantajalle ikävä paikka aina, jos hyvä työntekijä lähtee lyhyellä varoitusajalla mutta kukaan ei ole korvaamaton. Varmasti olet joskus ollut lomallakin, samanlainen järjestely voidaan toteuttaa nytkin. Ehkä joku joka on tuurannut sinua lomalla voi ottaa tehtäväsi vastuulleen. Ei se oikeastaan ole sinun murheesi.

Vierailija
8/8 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kertoisi vielä. Mutta siinä vaiheessa kun asiat on sovittu uuden työnantajan kanssa ja sopimus tehty, niin ilmoittaisin heti!

Kaikkein vittumaisimpia on ihmiset jotka ilmoittaa että lähtee HETI. ja jos ei muuten onnistu, otetaan irtisanomisaika saikkua.. Todella alhaista käytöstä.

No sen voi ymmärtää jos metsä vastaa niin kuin sinne on huudettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi