Norski menossa konkkaan ensi keväänä?
Norjan valtio laittoi rahahanat kiinni Norwegianille. Ei ole mikään kruununjalokivi Norjalle, joten saa mennä. Kun korona on ohi, jäljelläolevat jakavat markkinat korotettuine hintoineen eli palaamme takaisin 20 vuoden takaisiin hintoihin.
Kommentit (7)
Norskilla on älytön määrä koneita omistuksessa, niistä irtoaa kyllä rahaa kun myy. Mut toki vosia menee koronan jälkeen, että homma "tasaantuu" taas.
Kestääkö edes kevääseen asti? Eikös Norski ole liisannut lähes kaikki koneensa, joten taseessa ei liene paljon myytävää?
Tuo kaikki kuuluu markkinatalouteen: yrityksiä tulee ja menee. Kaikesta kilpaillaan vaikka markkinat hetkellisesti finito. Ollakseen hyvä on tultava paremmaks, näin tää menee.
Harmi. Noilla oli todella hyviä diilejä Jenkkeihin Lontoosta ihan parilla sadalla.
Ylmääräisiä lentokoneita on paljon nyt tarjolla => massia kerännyt voi ostaa leijalaivaston halvalla ja perustaa Lentoyhtiö Oy:n tosta noin vaan. Pilotteja tarjolla pilvin pimein => palkatt tulee laskemaan. Jos Finski tms. vanhan liiton lentoyhtiö yrittää rahastaa korona jälkeen matkustajia, niin tällainen uusi pienellä pääomalla operoiva pesee ne mennen tullen eli lippujen hinnat eivät tule nousemaan koronan seurauksena, pikemminkin hintojen laskua ja kovempaa kilpailua on odotettavissa. Negatiivinen asia Suomessa on kuitenkin Finnairin tukeminen, eika se tiedä hyvää veronmaksajien kukkaroille.
Finskiltä kanssa valtion rahahanat kiinni.
Kuinka kauan boeingin kassassa riittää rahaa?
737max sekoilu, peruuntuneet kaupat koronan takia, kuinka paljon uusia käyttämättömiä koneita on maadoitettuna, varaosa kaupan tyrehtyminen.
Toisaalta ikävä tällaiselle ei varakkaalle, joka on perheen kanssa päässyt silloin tällöin ulkomaanlomalle mutta kun hinnat nousevat, kipuraja tulee aika pian vastaan. No, onhan se kiva, että varakkaat voivat matkustella ja hakea uusia kokemuksia. Pysytään me muut kotona lomilla.