Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin miesystäväni fortnitessa.

Vierailija
10.11.2020 |

Tavatessamme juttelimme parisuhteista ja kuinka kumpikaan ei tahdo ikinä naimisiin tai lapsia ja mies sanoi, ettei hänellä ole edes aikaa parisuhteelle, sillä kaikki aika menee töihin ja vapaa-ajalla hän tahtoo vain rentoutua pelaten.
Viikkoa myöhemmin, alkoi soitella mulle kesken työpäivänsä, koska oli ikävä.
Kaksi viikkoa myöhemmin alkoi soittelemaan videopuheluita aamuisin, koska halusi nähdä mut vastaheränneenä.
Nyt kaksi kuukautta myöhemmin, olen jutellut hänen siskonsa kanssa puhelimessa, miesystävä puhuu asunnon ostamisesta ja naimisiinmenosta.

Mitä hittoa tapahtui? Mä halusin vain pelata onlinepeliä ja nyt olen parisuhteessa miehen kanssa, joka ei tahtonut parisuhdetta.

Mies myös myönsi, ettei todellakaan ajatellut mua parisuhteeseen tai muuhunkaan, tykkäsi vain höpötellä mun kanssa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille että et hae parisuhdetta vaan ihan vain haluat pelata. Pistä asiat poikki nyt ennen kuin ne etenee enemmän.

Vierailija
2/2 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot sille että et hae parisuhdetta vaan ihan vain haluat pelata. Pistä asiat poikki nyt ennen kuin ne etenee enemmän.

Tykkään kyllä viettää aikaa hänen kanssaan ja olen ihastunut häneen. Jotenkin vain htkähdin, että olen yhtäkkiä parisuhteessa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän