Suosikkipizzasi?
Mille uppoaa parhaiten ihan perinteinen kinkku-ananas-aurajuusto, joka tunnetaan pizzerioissa nimellä Americano.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 19:45"]Kinkku, katkarapu, aurajuusto, ananas. Ainoa huono puoli on että saa sitten illan juoda vettä, kun on niin suolainen. Nam!
[/quote]
Tankkaa vettä etukäteen. :)
Miksi alapeukutetaan toisten hyville? Vai pitääkö saada tuoda julki, etten ikinä itse söisi tuollaista??? ok, en tajua peukutusta.
Tonnikala-punasipuli-päälle rikottu kananmuna
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 20:00"]
Miksi alapeukutetaan toisten hyville? Vai pitääkö saada tuoda julki, etten ikinä itse söisi tuollaista??? ok, en tajua peukutusta.
[/quote]
Tervetuloa av:lle...
Kinkku-ananas. Krapulassa ananaksen tilalle pekoni.
Frutti di mare pitseeriassa. Kotona teen tonnikala, katkarapu, mozzarella ja kinkku- täytteillä, jos tehdään kaikille omat pitsat, mies ei tykkää mistään kaloista tai äyriäisistä.
Kylmäsavulohi, keitetty kananmuna, sipuli, maustekurkku. Joo, tiedän - outo on, mutta tollasen mä helposti itselleni teen jos ei ole muita syöjiä :D
Toinen hyvä yhdistelmä on isot katkaravut, artisokansydämet ja aurinkokuivattu tomaatti...
-Aurajuusto, paprika, herkkusieni/musta oliivi ja ananas
-Feta, sipuli, paprika, aurinkokuivattu tomaatti
-Aurajuusto, tonnikala ja ananas
-Pepperoni, tonnikala ja ananas
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 18:43"]Tomaatti-mozzarella-basilika-parmesan-parmankinkku-rucola.
[/quote]
Sama täällä! :)
Kirsikkatomaatti-mozzarella-rucola-basilika.
Kesäkurpitsa-vuohenjuusto-kirsikkatomaatti.
Mun lemppari on tonnikala, katkarapu, ananas ja herkkusieni ja nimenomaan Kotipizzasta <3 Ei oo niiden listalla, vaan tilaan perfettana.
Kinkku, katkarapu, aurajuusto, ananas. Ainoa huono puoli on että saa sitten illan juoda vettä, kun on niin suolainen. Nam!