Ahh miten kaunis kasvojen iho, en kestä!
Olen tässä puolen vuoden aikana nähnyt useita IG julkkiksia Helsingin keskustassa. Oletin että kaikilla on filtteri IG:ssä mutta väärässä olin!
Ihan livenäkin ovat upean näköisiä. Miten ihmeessä nää saa aikaiseksi hehkuva, lasimainen kasvojen iho? Voisko joku kertoo?
Mulla on hyvä iho mutta primereillä ja meikkivoiteilla saan vain sotkun aikaiseksi. Enkä saa millään semmoinen iho!
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Tein aikanaan kv-kosmetiikkabrändin mainontaa. Olisitte nähneet ne käsittelemättömät kuvat, joita välillä maailmalta mukaan eksyi. Kyseessä siis kansainväliset huippumallit ja TV-/leffatähdet. Ei kuulkaa todellisuus ole ihan niin siloista, kuin annetaan ymmärtää. ☺️
Siis luitko aloituksen ollenkaan?! Ei oo todellista!!
Onko kellään tietoa miten noin upean ihon saa? Olipa meikki tai ei? IG mallit ovat niin upeita livenä, minäkin kuvittelin että ne käyttää filtteriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein aikanaan kv-kosmetiikkabrändin mainontaa. Olisitte nähneet ne käsittelemättömät kuvat, joita välillä maailmalta mukaan eksyi. Kyseessä siis kansainväliset huippumallit ja TV-/leffatähdet. Ei kuulkaa todellisuus ole ihan niin siloista, kuin annetaan ymmärtää. ☺️
Siis luitko aloituksen ollenkaan?! Ei oo todellista!!
Onko kellään tietoa miten noin upean ihon saa? Olipa meikki tai ei? IG mallit ovat niin upeita livenä, minäkin kuvittelin että ne käyttää filtteriä.
No nimeäs nyt pari näistä IG-malleista, niin katsotaan mitä ovat syöneet niin sanotusti.