Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kauneudenhoitoalalla työskenteleviä? vuokratuolin vuokrauksesta

Vierailija
03.03.2014 |

Saako vuokratuolia vuokrattua jos luottotiedoissa merkintä? vastauksia jos tietoa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti vuokranantaja ei tarkista luottotietoja, joten vuokratuolin saa vuokrattua. Toisaalta aineiden/tuotteiden tilaamisessa voi olla ongelmia, isommat yritykset ei varmasti myy laskulla luottotiedottomalle, etukäteismaksulla voit tosin hyvinkin saada ostettua.

Vierailija
2/3 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei ole ainakaan koskaan kysytty luottotietoja tuolipaikkaa vuokratessa, mutta jos haet jonnekin suurempaan firmaan niin saattavat kysyä. Olen ollut firmassa jossa omistajalla oli menneet luottotiedot ja vuokrasi tuolipaikkoja, joten uskoisin että kauneudenhoitoalalla se ei kaikilla ole niin merkityksellinen asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkan vielä.. Itse siis kampaaja ja tietääkseni tällä matalapalkka alalla on aika yleistä että raha-asiat on mennyt sotkuun, eikä luottotietoja ole. Sinuna ottaisin ihan rohkeasti yhteyttä vuokranantajiin, pula vuokralaisista on kova ja en usko että luottotietojen puuttuminen siis estää vuokrasopimusta. Mistäpäin/minkälaista paikkaa haet? Mulla on paljon alan kontakteja pääkaupunki-seudulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme