Huomaatko kaupassa jos joku ostaa ahmimiseen älyttömästi mässyä?
Olen monesti ajatellut kun olen käupassa että ihmisillä ei voi olla kaikki kunnossa kun ostavat hirveästi epäterveellistä syötävää kuten vaaleaa leipä, lihapiirakoita tai vaikkala kauheat kasat karkkia, pullia, jäätelöä jne. Varsinkin jos henkilö on yksin kaupassa. Toki hänellä voi olla perhekin, mutta suht yksinäisiltä ja ruokaan turvautuneilta vaikuttavat. Oikein sääliksi kävi ihmisraukkoja.
Onko täällä ketään kaupassa työskentelevää linjoilla? Huomaatteko te jos jotkut asiakkaat aina käy ja ostaa vain herkkuja?
Hankkikaa apua ja yrittäkää päästä irti tuollaisista kamalista ruokavalioista!!!!!! Se on sairasta.
Kommentit (57)
En ole koskaan huomannut mitään erikoista muiden ostoksissa..
Itse olen hoikka nuori nainen mutta ahmin 3-4 kertaa viikossa ja silloin tulee ostettua kasat suklaata, jäätelöä, leipää, piirakoita..
Olen monesti miettinyt kun herkkupäivänä haen 10 hengen perheellemme mässyjä, että mitähän kassaneiti tai muut asiakkaat ajattelevat :)
Olenko mä outo, kun jos satun huomaamaan jonkun kärrissä ison määrän herkkuja mun eka ajatus on että taitaa olla juhlat tulossa?!
Nro 3, paljonko painat oikein ja oletko lihonnut tuolla ahmimisella? Oletko ajatellut muuttaa ruokavaliotasi? Nautitko ahmimisesta? YÖK
Ap
Itse mietin välillä, mitäköhän kassa ajattelee ostoksistani, jos ostan kasan herkkuja/epäterveellistä ruokaa.:D Olen melko timmissä kunnossa ja hoikka, syönkin pääsääntöisesti terveellisesti, mutta välillä tulee ihan hirveitä herkkuhimoja, ja sittenhän niitä herkkuja ostetaan!
Olenkohan mä outo, kun ei muiden ostokset kiinnosta paskaakaan?
En muiden kärryjä kyttäile, mutta toisinaan naurattaa oman kärryn sisältö juurikin näiden aloitusten takia. Mahtaa jollain av-mammalta silmät levähtää, kun mun kärryjä kyttää.
perjantaina kävin yksin kaupassa ostin kaksi pakastepitsaa, ranskalaisia kolme pussia, kalapuikkoja kaksi pakettia, 2 megapussia karkkia, laatikon olutta ja yhden rasian kirsikkatomaatteja. :D
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:07"]
Nro 3, paljonko painat oikein ja oletko lihonnut tuolla ahmimisella? Oletko ajatellut muuttaa ruokavaliotasi? Nautitko ahmimisesta? YÖK
Ap
[/quote]
Ap, onko naamasi vielä ehjä ja oletko saanut turpaasi tuolla vittuilulla? Oletko ajatellut muuttaa käytöstapojasi? Nautitko vittuilusta? YÖK
Kuinka paljon oikein herkuttelette ainakin kirjotustenne mukaan??!?!??! Oletteko ikinä kuullut sanasta kohtuus, ei tarvi mätätä kaksin käsin niitä epäterveellisiä ruokia
Tapana ei ole kyttäillä muiden kärryjen ja korien sisältöä, oman häpeämisessä on tarpeeksi. Olen parikymppinen hoikahko (171/58) nainen, huonoina päivinä korissa on pakastepitsaa, jäätelöä, irttareita, dallaspullia, pakastepatonkia jnejne ja pari omenaa hämäykseksi. Kaikki muu tulee vedettyä laakista alas ja puklattua pihalle, omenat yleensä menevät pilalle, en mä niitä syö.
luuletko 11 olevasi sen parempi kuin apkaan kun tuommoisia viestejä laitat? fiksu ei puutu tämmöisiin asioihin
En tahallani kiinnitä mitään huomiota toisten ostoksiin. Jos jostain syystä sattuisin tajuamaan että joku ostaa suuret määrät mitä tahansa epäterveellista, niin korkeintaan ajattelisin että saattaa tulla vieraita tai että muut (terveellisemmät) ostot on tehty jo aikaisemmin.
Käyn kaupassa joka päivä ja tavallisesti roudaan kaikki järkevät perusostokset jo viikolla, perjantai-iltana tai lauantaina saatan hakea niitä mässyjä sekä myös siideriä ja olutta. Ihan senkin mukaan mikä fiilis on, jos ei tee mieli niin turha niitä on valmiiksi viedä etukäteen. Perhettä on omasta takaa jo monta, lisäksi on usein myös vieraita.
Mua nauratti joskus kun menin lapsuudenkotiin kylään ja vein pienemmille sisaruksille karkkipussit tuliaisiksi (3kpl)äidille suklaalevyn ja iskälle englanninlakuja :D Ostin samalla reissulla vielä itselleni illaksi pitsaa niin oli kyllä hyvännäköiset ostokset :D Kassakin naureskeli, että taitaa olla herkkupäivä :D
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:13"]
Kuinka paljon oikein herkuttelette ainakin kirjotustenne mukaan??!?!??! Oletteko ikinä kuullut sanasta kohtuus, ei tarvi mätätä kaksin käsin niitä epäterveellisiä ruokia
[/quote]
No esim. tänä viikonloppuna on mennyt kaksi megakarkkipussia, suklaapatukka, kaksi ja puoli pullaa, iso sipsipussi ja pussillinen suklaakeksejä.
Miksi se sinua nyt niin liikuttaa, että minä syön herkkuja?
t: 7
Yhdelle lähiskulaiselle oli joku valopää oikein mennyt sanomaan, että kun et osta vihanneksia ja oli ostanut useamman levyn suklaata (leivontaan, toisen sukulaisen juhliin). Ei muuten ostakaan, tiettyihin vuoden aikoihin koskaan. Hänellä kasvaa omassa penkissä kaalia, mansikoita, kesäkurpitsaa, salaattia, kasvihuoneessa on kurkkua, tomaattia...pitäkää huoli omista asiostanne.
täällä toinen joka ostaa hämäykseksi vaikka rahkaa tai muuta terveellistä kun noikeasti menen kauppaan vain hirveästi herkkuja hakemaan
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:04"]
Olen monesti miettinyt kun herkkupäivänä haen 10 hengen perheellemme mässyjä, että mitähän kassaneiti tai muut asiakkaat ajattelevat :)
[/quote] No tietenkin että taas niillä on synttärit tai muut hauskat juhlat.
Itse ostan hirveitä määriä välillä, kun lähes joka viikko on vieraita istumassa iltaa tai syömässä. Varmaan lähikaupoissa ajatellaan, että syön/syömme kaiken yksin.. :)
On myös sairasta kyylätä ihmisten ostoksia.
Mä käyn aina yksin kaupassa. Luuletko, että käytän partavaahdon, muovailuvahat ja hammasproteesin kiinnitysaineen itse? Ja mitä se sun napaa kaivaa jos joku syökin ostamansa lihapiirakat ja ranskanleivän itse? Hanki sinä apua ja oma elämä!