Mies ei koskaan kutsu kotiinsa
Olen tavannut mukavan miehen ja meillä menee hyvin mutta yksi asia ei ole jäänyt huomaamatta; tapaamme aina minun luonani tai julkisella paikalla. Olen yrittänyt kiertoteitä pitkin saamaan hänet kutsumaan kotiinsa mutta hän välttelee puheenaihetta.
Tulee mieleen, että onko hänellä jotain salattavaa. Onko hänen kotinsa kuin kaatopaikka ja hän häpeilee sitä vai mikä mahtaa olla.
Kommentit (7)
Sillä on vaimo ja kaksi lasta, tuli mullakin heti mieleen. Tai sitten tosiaan sotkuinen tai ankea luukku.
Asuuko millaisessa talossa? Jos omakotitalossa tai rivarissa, käy vähän kurkkaamassa näkyykö pikkuautoja hiekkalaatikolla. Jos kerrostalossa, kunnon av-mamma kyllä pystyy kiikaroimaankin.
Hän on 23-vuotias ja omien sanojensa mukaan asuu yksin. Kertonut kyllä missä päin asuu mutta tosiaankin välttelee muuten puheenaihetta kun yritän kysellä, että milloinkas minä tulen hänen luoksensa vierailulle kun hän on tähän asti aina ollut minun luonani.
ap
Joko sillä on jo nainen tai sitten häpeää kotiaan. Onko sulla kämppä hyvin ja/tai kalliisti sisustettu, hyvällä paikalla?
Nuori mies raahaa naaraan vaikka heinillä vuorattuun luolaan. Eli miehet harvoin häpeävät asuntoaan, tai siis eivät koskaan häpeä.
Yksinkertaisin selitys on ettei asu yksin. Joko siellä on tyttis tai sit asuu vielä porukoillaan...
Se on todennäköisesti varattu.