Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain viestin naiselta eräällä somealustalla- Onkohan huijari?

Vierailija
09.11.2020 |

Minulla on ollut siellä deitti-ilmoitus jo puolen vuoden ajan enkä ole aiemmin saanut vastauksia siihen. Ilmoitus on kyllä hyvin laadittu, siitä ei pitäisi kiikastaa. Tämän naisen aloite oli ihan hyvällä suomella kirjoitettu ja pitkähkö, mutta siinä ei viitattu suoraan minun ilmoitukseeni sanallakaan. Viesti vaikuttaa siksi vähän massaviestiltä. Lisäksi viestin lopussa oli Gmail-osoite ja viestissä kehotettiin laittamaan sähköpostia. Deittipalstoillahan on sama juttu, huijarit haluavat keskustella vain sähköpostin välityksellä.

Miten siis on? Kannattaako tuolle naiselle vastata kokeeksi vai jätänkö vastaamatta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo mainitsit, vaikuttaa massapostilta. Harva nainen haluaa antaa henkilökohtaista sähköpostiaan samantien. Sanoisin, että 90 %:n todennäköisyydellä huijari.

Vierailija
2/16 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Sitten todennäköisesti ehdottaa, että jatkaisitte juttua jossain toisessa palvelussa, jossa (yllätys yllätys) on rekisteröitymismaksu ja ehkä vielä viestien lähettäminenkin maksaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviäähän tuo sillä, että vastaat ja ghostaat heti jos alkaa pyytämään rahaa tai pankkitunnuksia jollakin verukkeella.

Vierailija
4/16 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille viestiä ja kopioi vastaukset tänne!

Popparit esiin

Vierailija
5/16 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa se s-postiosoite. Nimi? Naisen pitäisi löytyä somesta jos on oikea ihminen.

Vierailija
6/16 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin #1. Huijari.

Mulla kävi ihan vähän aikaa niin että venäläinen nainen halusi heti alkaa tutustumaan sähköpostin välityksellä. 22v söpö hoikka nainen joka kehui minua very cute and very beautiful body. Epäilyttävää koska kukaan noin söpö ei ole kehunut koskaan noin paljon...

Vastaili kyllä todella asialliseen sävyyn ja kirjoitteli pitkiä viestejä kysymyksineen mutta ehkä sitten myöhemmin olisi tullut jokin rahapyyntö. Eipä tuosta olisi muutenkaan mitään tullut jos asuu keskellä venäjää eikä esim pietarissa.

Vierailija
7/16 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa se s-postiosoite. Nimi? Naisen pitäisi löytyä somesta jos on oikea ihminen.

Nainen on siellä palvelussa vain nimimerkillä eikä s-postiosoitekaan sisällä etunimeä ja sukunimeä.

Vierailija
8/16 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata.

Millä perusteella muuten väität että ilmoituksesi on hyvin laadittu? Et ole puoleen vuoteen saanut vastauksia. Tuohan on surkea ilmoitus.

Vierailija
9/16 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli amerikkalainen naismajuri joka on jumissa tullissa ja tarvitsee rahaa saadakseen Iran-Contra rahat tullista niin ei ole varmasti huijari.

Vierailija
10/16 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten jo mainitsit, vaikuttaa massapostilta. Harva nainen haluaa antaa henkilökohtaista sähköpostiaan samantien. Sanoisin, että 90 %:n todennäköisyydellä huijari.

Mulla on ihan oma sähköposti deittimiehiä varten. 

Vierailija
11/16 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata.

Millä perusteella muuten väität että ilmoituksesi on hyvin laadittu? Et ole puoleen vuoteen saanut vastauksia. Tuohan on surkea ilmoitus.

Sain suunnilleen samalla tekstillä muutama vuosi sitten toisella alustalla aika hyvin vastauksia naisilta. Tuolla vaan tuntuu olevan nykyään se meininki, että naiset heruttelevat kuvilla ja sitten siellä ovat kaiken maailman epätoivoiset miehet kehumassa ja antamassa huomiota. Aika turhaksi olen tuon paikan todennut miehelle.

Vierailija
12/16 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin huijarit haluavat vain viestiä sähköpostin avulla?

Minä ainakin viestin aina mieluummin sähköpostitse. En jaksa siellä deittisivustolla roikkua aina. 

Vierailija
13/16 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin huijarit haluavat vain viestiä sähköpostin avulla?

Minä ainakin viestin aina mieluummin sähköpostitse. En jaksa siellä deittisivustolla roikkua aina. 

Tarjoatko sinä sitten sähköpostiasi heti ensimmäisessä viestissäsi?

Vierailija
14/16 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata.

Sain suunnilleen samalla tekstillä muutama vuosi sitten toisella alustalla aika hyvin vastauksia naisilta. Tuolla vaan tuntuu olevan nykyään se meininki, että naiset heruttelevat kuvilla ja sitten siellä ovat kaiken maailman epätoivoiset miehet kehumassa ja antamassa huomiota. Aika turhaksi olen tuon paikan todennut miehelle.

Ei se ole turha kuin sinulle. Palaa sinne missä pärjäsit aiemmin.

Vierailija
15/16 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä tuossa mitään menetä. Tee joku höpöhöpösähköposti ja kato onko huijaus vai ei.

Vierailija
16/16 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itselle "dummy" sähköpostiosoite ja vastaa sillä...Eiköhän pian selviä onko huijaus vai ei...

Lähde siitä oletuksesta että on...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän