Miten Jussi Vatanen on noin kaunis nainen?
Uskomaton muodonmuutos oikeesti kauniiksi naiseksi.
Kommentit (26)
Oon ihmettellyt samaa! On se minusta ihan hyvän näköinen miehenäkin, mutta myös oikeesti nätti naisena. Moni oikea-nainen on paljon rumempi...
Meidän kolmevuotias poika on ihan rakastunut Antskuun :) Pitää kirjoittaa vauvakirjaan, että ensi-ihastus oli Jussi Vatanen :D
On Antsku tosiaan paljon kauniimpi ja naisellisempi kuin valtaosa suomalaisista. Itsekin olisin mielummin Antskun näköinen kuin itteni näköinen.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 22:49"]
Kuka vittu näitä alapeukuttaa, tai lähinnä miksi...
[/quote]
Varmaan se Putous-vihaaja :)
Antsku on myös mun mielestä tosi nätti. Onhan sillä meikkiäkin aika paljon ja irtoripset tekee silmät kauniimmaksi. Parta pitää muistaa ajaa hyvin :)
Samaa mieltä. Ja sitten kun Antsku vielä ujostelee oikein kunnolla, niin kauneus/söpöys sen kun tuplaantuu.
Näinpä. Mun mieskin pitää Antsukua söpöimpänä ja ihanimpana naisena maan päällä. Tekisi mieli olla mustasukkainen ja välillä ärsyttääkin miehen huokailut Putousta katsellessa. Pitää vaan muistutella itselleen että se on vaan Jussi Vatanen, mitä mun mies kuolaa.
Antsku on kyllä ihana, mutta hitto miten se saa miehen lakoomaan..=)
Totta turiset ap, hieno hahmo se Antsku.
Onhan se Jared Letokin aika vetävän näköinen transu siinä Dallas Buyers Clubissa.
Joillain miehillä vaan ei oo niin kirveellä veistetyt kasvot. Näyttääpä. Jotkut naisetkin vastaavastinaika miehekkäiltä.
Mitä luulette, millainen Antsku on kotonaan Imatralla ukkonsa kanssa? Ei kukaan aina ole noin ihana ja kiltti ja söpö.
Millasia raivareita se saa? Miten riitelee? Vetääkö kilareita?
Antskun huonot puolet?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 23:46"]
Mitä luulette, millainen Antsku on kotonaan Imatralla ukkonsa kanssa? Ei kukaan aina ole noin ihana ja kiltti ja söpö.
Millasia raivareita se saa? Miten riitelee? Vetääkö kilareita?
Antskun huonot puolet?
[/quote]
Mitä tapahtuu kun se vetää kännit? Miten tukka aamulla on? Tai onko valkoinen neulepaita enää valkoinen?
No älkää nyt tahratko Antskua, hää ei ota muuta ku parit sidukat,mutta hänen ukkons on kunnon tumuis.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 00:01"]
Entäs kun Antskua on mainostettu kotiäitinä? Missä ne lapset on?
[/quote]
Jospa ne on vasta pilkkeenä silmäkulmassa. ;)
Oletteko te ihan tosissanne? Ei sitä kyllä kauniiksi voi sanoa, millään muotoa, vaikka hyvä hahmo onkin.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 23:32"]
Näinpä. Mun mieskin pitää Antsukua söpöimpänä ja ihanimpana naisena maan päällä. Tekisi mieli olla mustasukkainen ja välillä ärsyttääkin miehen huokailut Putousta katsellessa. Pitää vaan muistutella itselleen että se on vaan Jussi Vatanen, mitä mun mies kuolaa.
Antsku on kyllä ihana, mutta hitto miten se saa miehen lakoomaan..=)
[/quote]
Käykö mies paljon Thaimaassa? Siellähän on niitä ladyboyta. Jos käy, niin sinuna olisin huolissani.
Paljon paremman näköinen naisena kuin miehenä.