Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitan meidän vauvat potalle heti kun oppivat istumaan siinä itse.

Vierailija
26.07.2006 |

Taidan olla aikaisessa vai tekeekö joku muukin niin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siinä vaiheessa se on vielä ihan tuurista tai vanhempien tarkkaavaïsuudesta kiinni tuleeko tulosta kun lapsi ei saa tunnistaa pissa- tai kakkahätää.

Vierailija
2/6 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia, kuinka se " laittaminen" onnistuu ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne kiinnostaa mennä istumaan. Välillä siellä käydäänkin. Kun lapsi oli 2v, alkoi hän ihan itse vapaa ehtoisesti tekemään tarpeensa pottaan ja 2.5 vuotiaana oli yökuiva (sekin tapahtui ilman mitään kummempia opetuksia). Itse olen sitä mieltä, että ainakaan minun lapsia ei ole tarvinnut potattaa tai opettaa kuivaksi. Itse oppivat kun ovat siihen valmiita.

Mutta jos sinä haluat käydä potattamaan noin nuorena, niin siitä vaan, jos oma kärsivällisyytesi riittää. Minua ei henk. koht. kiinnostaa kökkiä vessassa lapsen kanssa, joka ei edes ymmärrä miksi siinä potalla istuu.

Vierailija
4/6 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on järkevintä totuttaa lapsi pottaan ennen kuin ymmärtää ruveta vastustelemaan potalla käymistä. Silläkään ei ole mitään väliä, tuleeko mitään vai ei, pääasia että oppii siinä olemaan. Ja kun osuttaa sopiviin aikoihin (unien ja ruuan jälkeen), niin usein just silloin tulee tulosta.

Vierailija
5/6 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin tein. Meni aikas kivasti. Aikansa.

Sitten meidän salama-santeri oppi kävelemään. Ja juoksemaan. Ja sitten sitä ei saanut enää pariin vuoteen istumaan potalla paikoillaan. Hyvä jos joskus ruokapöydässä...

Vierailija
6/6 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisella alkoi naama punottaa siihen malliin sen verran ajoissa, että kakat saatiin napattua pottaan jo puolivuotiaasta. Alussa poika ei osannut edes kunnolla istua, vaan kainaloista piti tukea.

Pikkuveli taas oli pienenä (ja on edelleenkin) salamakakkaaja ja siinä vaiheessa kun aikuinen tajusi, että nyt on isommasta asiasta kyse, niin potalle ehdittäessä oli koko homma jo ohi. Siinä sitä sitten istuskeltiin tuloksetta sillä seurauksella, että pojasta tuli lopulta totaalikieltäytyjä. Pistä siinä nyt sitten lapsi potalle, kun lapsi jännittää itsensä takakenoon jousenkaarelle ja huutaa suoraa huutoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän