Laitoin lapun rappukäytävän alaoveen.
Siinä pyysin ihmisiä lukitsemaan oven, koska muuten se ei mene lukkoon vaan jää auki. Ja pihan läpi menee paljon erilaista porukkaa, joista osa majailee rappukäytävässä.
Kommentit (12)
Itse en ainakaan tottele tuollaisia lappuja. Jos asia olisi todettu tärkeäksi, olisi siitä taloyhtiön hallituksen päätös.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan tottele tuollaisia lappuja. Jos asia olisi todettu tärkeäksi, olisi siitä taloyhtiön hallituksen päätös.
Täyttä pötyä! Huoltomiehen pitäisi säätää ovipumpun loppuveto, ei siihen mitään taloyhtiön hallituksia tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä joku tuettu asumisyksikkö jos ulko-oven sulkemisesta huolehtimiseen tarvitaan erikseen hallituksen päätös?
Oven lukkokieli ei vain liiku pesään. Huoltomies saa huomenna tiedon.
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan suojele omaisuuttasi, jätä myös asuntosi ovi auki niin varkaat pääsevät helpommin. Jos se olisi tärkeää lukita niin olisihan siitäkin taloyhtiön hallituksen päätös.
MInusta tein oikein. Koska ylimääräistä porukkaa pyörii pihalla. JA monet asukkaat eivät huomaa lukon jäävän auki.
Vierailija kirjoitti:
En ole rasisti mutta...
? Mitäh! Mitä tarkoitat?
Eiköhän muutkin ole sen huomannet. Pidätkö toisia tyhmänä ja itseäsi fiksuna 🤔
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän muutkin ole sen huomannet. Pidätkö toisia tyhmänä ja itseäsi fiksuna 🤔
No ei ketään muuta ole kiinnostanut asia.
Kyylä!