Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa. Suosittele jotain oikein kevyttä tv-sarjaa tai elokuvaa

Vierailija
08.11.2020 |

Että olisi edes jotain millä saisi nämä inhottavat ajatukset hetkeksi pois päästä. Tykkään katsoa mm historiallisia juttuja ja historiallisia juttuja (esim bbc:n austen-filmatisoinnit ja sen tyyppiset).

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chuck-sarja dvd:nä tai joku historiapaketti. En ymmärrä miten draama voisi parantaa ahdistusta, luulisi että lisää sitä?

Korealaista draamaako tarkoitat? Draama tarkoittaa niillä sarjaa. Kaikki sarjat on draamoja vaikka olisi mitä genreä. Ap

Vierailija
22/91 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutely Fabulous

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsta Hietasen tähdittämä elokuva Konsta Hietanen ja ilves.

Vierailija
24/91 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deitti , Poika joka katosi musiikkiin, Kesä -85. Nämä Areenassa

Vierailija
25/91 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chuck-sarja dvd:nä tai joku historiapaketti. En ymmärrä miten draama voisi parantaa ahdistusta, luulisi että lisää sitä?

Löytyykö Chuck jostain suoratoistopalvelusta?

Vierailija
26/91 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottomies

Vierailija
27/91 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä Silmällä toimii aina!

Vierailija
28/91 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni Grace & Frankielle ❤️

Vierailija
29/91 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romance is a bonus book on herttainen ja sopivan kevyt korealainen sarja Netflixistä. Päähenkilöt ihan oikeasti aikuisia, eikä mitään lapsia. Sopivasti huumoria.

W on myös ihana, mutta en tiedä, mistä sen löytäisi. Aikanaan katsoin Yle Areenasta.

Love Alarm on kiva, jos teinijutut kiinnostaa yhtään, mutta poikkeuksena moniin muihin aika lapselliseksi taantuviin teini- ja koreahöttöihin, tämä oli jopa hyvällä maulla toteutettu. Harmittaa vain, että elokuulle lupailtu kakkoskausi antaa edelleen odottaa itseään, kiitos koronan.

Sitten minua itseäni on kiinnostanut Eternal Monarch (myös Netflixissä), mutten ole vielä katsonut. Trailerin perusteella vaikutti kuitenkin mielenkiintoiselta :)

Vähän vähemmän kevyt, eli oikeastaan aika vakava ja raskas sarja on Kingdom, mutta tämä oli hyvä. Historiallinen korealainen sarja, jossa "zombeja", narttukuningatar ja symppisprinssi.

Länsimaalaisista ohjelmista joku olikin suositellut Chuckia. Se oli aivan loistava, ja itse olen nyt katsellut Viaplaysta Legionia, joka on aivan loistavaa viihdettä. Draamaa on tasapainoisesti huumorin kanssa molemmissa, ettei tarvitse myötähäpeää kokea hahmojen takia.

Historiallisista sarjoista pidin kovasti Borgiasista, mutta se ei ole kovinkaan kevyttä katseltavaa. Draamaa on, mutta hyvällä maulla toteutettuna eikä se myöskään aiheuta sellaista, ettei jaksaisi draaman takia katsoa toisin kuin esim. Outlander, jota en voi suositella hyvällä tahdollakaan viihdykkeeksi, jos valmiiksi jo ahdistaa. Pidin Outlanderin 1. ja 2. kausista, mutta kolmannella kaudella tökkäsi pahasti se loputon draama. Ei ollut yhtään ainoaa jaksoa, jossa pääpariskunta olisi ollut onnellinen yhdessä, joten neloskauteen jämähti minun katsomiseni. Ei jotenkin jaksa katsoa kun olevinaan viisikymppiset kuksivat ja käyttäytyvät edelleen kuin parikymppiset ja päähenkilö on itsepäisyydessään tyhmä kuin saapas ja aikakauteen sopeutumaton. Se mikä aluksi viehätti, alkoi pidemmän päälle ärsyttää.

Vierailija
30/91 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lovejoy voisi olla melko comfy eli mukava.

Vierailija
31/91 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

To All the Boys I've Loved Before

Vierailija
32/91 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avatar: The Last Airbender, nuorten ohjelma, mut aikuiset saa siitä paljo enemmä irti. :) Miun lemppari, suosittelen kaikille. M25

Vierailija
33/91 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babylon Berlin

Vierailija
34/91 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ihana toukokuu auttaa itselläni ahdistukseen. Tulee aina hyvä mieli. Saa kirjastosta.

Vierailija
35/91 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kärsin usein valtavasta ahdistuksesta. Silloin parhaiten auttaa Sohvaperunat Yle Areenasta, tuntuu kuin olisi leppoisien tuttujen seurassa vaikka saakin maata yksin peiton alla. Toinen juttu, eilen oli järkyttävä ahdistuskohtaus periaatteessa koko päivän, ja illalla laitoin Areenasta leffan Hevi Reissu. Nauroin jopa lopussa, mikä oli aika ihme koko päivän paniikin jälkeen. Tsemppiä, this too shall pass 💜

Vierailija
36/91 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Frendit

Nähnyt nämä liian monta kertaa, kiitos kuitenkin

Ap

Voiko Frendejä muka katsoa liian monta kertaa?

Vierailija
37/91 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romance is a bonus book on herttainen ja sopivan kevyt korealainen sarja Netflixistä. Päähenkilöt ihan oikeasti aikuisia, eikä mitään lapsia. Sopivasti huumoria.

W on myös ihana, mutta en tiedä, mistä sen löytäisi. Aikanaan katsoin Yle Areenasta.

Love Alarm on kiva, jos teinijutut kiinnostaa yhtään, mutta poikkeuksena moniin muihin aika lapselliseksi taantuviin teini- ja koreahöttöihin, tämä oli jopa hyvällä maulla toteutettu. Harmittaa vain, että elokuulle lupailtu kakkoskausi antaa edelleen odottaa itseään, kiitos koronan.

Sitten minua itseäni on kiinnostanut Eternal Monarch (myös Netflixissä), mutten ole vielä katsonut. Trailerin perusteella vaikutti kuitenkin mielenkiintoiselta :)

Vähän vähemmän kevyt, eli oikeastaan aika vakava ja raskas sarja on Kingdom, mutta tämä oli hyvä. Historiallinen korealainen sarja, jossa "zombeja", narttukuningatar ja symppisprinssi.

Länsimaalaisista ohjelmista joku olikin suositellut Chuckia. Se oli aivan loistava, ja itse olen nyt katsellut Viaplaysta Legionia, joka on aivan loistavaa viihdettä. Draamaa on tasapainoisesti huumorin kanssa molemmissa, ettei tarvitse myötähäpeää kokea hahmojen takia.

Historiallisista sarjoista pidin kovasti Borgiasista, mutta se ei ole kovinkaan kevyttä katseltavaa. Draamaa on, mutta hyvällä maulla toteutettuna eikä se myöskään aiheuta sellaista, ettei jaksaisi draaman takia katsoa toisin kuin esim. Outlander, jota en voi suositella hyvällä tahdollakaan viihdykkeeksi, jos valmiiksi jo ahdistaa. Pidin Outlanderin 1. ja 2. kausista, mutta kolmannella kaudella tökkäsi pahasti se loputon draama. Ei ollut yhtään ainoaa jaksoa, jossa pääpariskunta olisi ollut onnellinen yhdessä, joten neloskauteen jämähti minun katsomiseni. Ei jotenkin jaksa katsoa kun olevinaan viisikymppiset kuksivat ja käyttäytyvät edelleen kuin parikymppiset ja päähenkilö on itsepäisyydessään tyhmä kuin saapas ja aikakauteen sopeutumaton. Se mikä aluksi viehätti, alkoi pidemmän päälle ärsyttää.

W löytyy Netflixistä, jos vaihtaa kielen englanniksi ja pärjää englanninkielisillä teksteillä. Itse ehdotan Suspicious Partneria ja Weightlifting Fairy Kim Bok-joota.

Vierailija
38/91 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-draamoja olen katsonut tosi paljon, olenkin melkein kaikki noi suosittelemasi katsellut paitsi W.

Ap

Vierailija
39/91 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunenontäällä kirjoitti:

Mä kärsin usein valtavasta ahdistuksesta. Silloin parhaiten auttaa Sohvaperunat Yle Areenasta, tuntuu kuin olisi leppoisien tuttujen seurassa vaikka saakin maata yksin peiton alla. Toinen juttu, eilen oli järkyttävä ahdistuskohtaus periaatteessa koko päivän, ja illalla laitoin Areenasta leffan Hevi Reissu. Nauroin jopa lopussa, mikä oli aika ihme koko päivän paniikin jälkeen. Tsemppiä, this too shall pass 💜

Kiitos❤️

Ap

Vierailija
40/91 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avatar: The Last Airbender, nuorten ohjelma, mut aikuiset saa siitä paljo enemmä irti. :) Miun lemppari, suosittelen kaikille. M25

Osa on kyllä vähän kehnoja näyttelijöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi