Mieheni on romuttanut itsetuntoni
Olen ollut kaksi vuotta mieheni kanssa ja itsetuntoni on nykyää täysi nolla. Vihaan ulkonäköäni eniten ja murehin sitä kokoajan. Mies sanoo tosi usein "läski" ja kaikkea muuta. Mies katselee kokoajan muita naisia.. Välillä on niin paha olla että tuntuu etten jaksa. Kertokaa miten pitäisin itsestäni taas?
Kommentit (12)
No lähde hyvä ihminen kävelemään ja jätä se paska!
Koska olet huomannut itse tilanteen, on varmaan paras tehdä asialle jotakin. Tuskin tuossa suhteessa elämä muuttuu onnelliseksi ikinä, joten vain itseään voi valitettavasti syyttää jos suhteesta ei lähde pois. Miksi mies on sinun kanssasi jos hän ei ole tyytyväinen? Olet varmasti useassa jutussa hyvin onnistunut kun hän on suhteeseen jäänyt, eikä vaihtanut vaikkapa sitten laihempaan versioon. Mietipä siis mikä pitää miehen kiinni sinussa ja pelaa niillä asioilla itsetuntoasi parantaaksesi. Jos olet vaikka hyvä tekemään hyvää ruokaa, niin ihan takuulla löytyisi miehiä, jotka arvostaisivat tätä taitoa ja sinua sen myötä.
Jos taas miehen "välittäminen" on kiinni sinun kotiin tuomasta rahasta, niin eiköhän olisi paras ja mukavin käyttää ne rahat itseensä ja omaan viihtymiseensä mielummin kuin luihuun ukkoon? Keksit varmasti tällaisia asioita ja sitten vain miettimään, miten pistää suhde sinun osaltasi mukavasti poikki. Sinulla on nyt hyvä etumatka mieheen nähden, joten köytä se hyväksesi. Jos asunto ei ole sinun, niin nyt heti paperit vetämään omasta asunnosta ja hissuksiin lähdet roudamaan tavaraa muualle, aloita tärkeimmistä. Sitten kun sinulla on oma asunto, Niin "heippa vaan, otankin tästä vielä nämä loput tekstiilit, keittiön tavarat ja vaatteet mukaani, pärjäile!" ja katoat miehen elämästä. Itsetuntosi nousee varmasti jo asiaa suunnitellessasi ja kun pääset eroon ukkelista, olet jo voitolla kaikin puolin.
Harmillista jos mies on romuttanut aikaisemmin niin vahvan itsetunnon.
Paljonko painat ? Oletko lihonut seurustelun aikana ? Oletko varma että mies ei murehi sydän- ja verisuonitauteja ? Ehkä yrittää ottaa niskasta kiinni kun nätisti sanominen ei enää auta ?
Mä arvasin et oot läski ennenkuin avasin koko ketjun. Laihduta!
olet itse romuttanut itsetuntosi koska olet suostunut suhteeseen moisen miehen kanssa. joka itseaan kunnioittaa ei ikina suostuisi olemaan ihmisen kanssa joka vain loukkaa. rakkaus-suhteen on tarkoitus tuoda iloa, ei mielipahaa. olet onnellisempi yksin kuin tuollaisessa suhteessa. tsemppia sinulle!!
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 23:00"]
olet itse romuttanut itsetuntosi koska olet suostunut suhteeseen moisen miehen kanssa. joka itseaan kunnioittaa ei ikina suostuisi olemaan ihmisen kanssa joka vain loukkaa. rakkaus-suhteen on tarkoitus tuoda iloa, ei mielipahaa. olet onnellisempi yksin kuin tuollaisessa suhteessa. tsemppia sinulle!!
[/quote]
Olet väärässä, sillä ap:lla oli jo suhteeseen mennessään huono itsetunto.
Hae apua, sä ansaitset onnea elämääsi!! <3
Ei tuollainen ole normaalia, olet sitten minkä näköinen tai kokoinen tahansa.
Puhetyyli ja käytös kertoo miehellä olevan huono itsetunto. Hän yrittää vakuuttaa itselleen ja muille olevansa parempi ihminen ja nostaa itseään ikään kuin sinun yäpuolellesi kehumalla muita paremmiksi.
Painan vähän yli 70, omasta mielestäni en ole läski. Vähän pyöreä ehkä. Enkä ole suhteen aikana lihonut yhtään. Mies on itse todella ylipainoinen ja syö epäterveellisesti jne. Niin ja lisätäkseni vielä, ei ollut suhteen alussa vielä näin huono itsetunto. Rakastan kuitenkin miestä mutta paras ystävänikin on sanonut ettei mun tarviis tommosta kestää.
AP
eroa tuollaisesta ukosta!