Kama sutra naisen kirjahyllyssä...
Mitä mies ajattelet, jos naisen kirjojen joukosta löytyy Kama sutra? Se ei ole esillä, vaan kirjahyllyn alaosassa laatikossa.
Kommentit (21)
No ei ainakaan nykyaikana viestitä mistään kapinallisuudesta eikä villistä ja vapaasta rietastelusta, jos sen tyyppistä huomiota yrität hakea. Kirja muiden joukossa, ei herättäisi sen suurempaa ajatusta suuntaan tai toiseen.
Onnea vaan miehelle kun yrittää kulman takaa toisesta huoneesta panna peniksellä on joka on vain 1/100 Kamasutran mahtikulleista. Nainen tietää mitä voi vaatia. Onnea matkaan!
Itsellä on Kama Sutra, ei tosin ole piilossa vaan esillä siinä missä muutkin kirjat. Olen aika spirituaalinen ja muutenkin kiinnostunut idän uskonnoista. Jos nyt mietit viittaako tuo jotenkin naisen seksuaalisiin mieltymyksiin niin itseä esim. tantraseksi kiinnostaa.
Mitäs kun miehen hyllystä löytyi Sex for Dummies -kirja?
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan miehelle kun yrittää kulman takaa toisesta huoneesta panna peniksellä on joka on vain 1/100 Kamasutran mahtikulleista. Nainen tietää mitä voi vaatia. Onnea matkaan!
Kama Sutra itse asiassa antaa neuvoja miten ne pienikullisetkin onnistuvat tuottamaan nautintoa naiselle.
Minkä ikäinen, ap, olet? Minulla on Kama sutra ja monta muutakin seksuaalisuuteen liittyvää teosta kirjahyllyssäni eikä koskaan ole tullut mieleenkään, että joku ajattelisi niistä jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti ole lukenut Kamasutraa tai et ainakaan sisäistänyt, mitä siinä opetetaan.
Minulla on Mein Kampf ja Musta Raamattu sekä Ensiapuoppi sydärin varalta.
Ei muuta ku sinistä nappia naamaan ja kikulia pyllyyn ja kokeilemaan kaikki asennot sivu sivulta.
Kamasutrahan on yleissivistykseen kuuluva teos. Erotiikasta voi oppia muualtakin kuin filmistä jossa naisen nautinnosta ei ole tietoakaan. Tyhmä ei tiedä että seksi lähtee aivoista.
Siis pitäisikö sitä piilotella? Just nyt tätä lukiessa tajusin, että mullahan on lojunut tuossa KamaSutra esillä kun täällä on käynyt kaiken maailman lestadiolaisia sukulaisia, lapsen kavereita, lapsen sukulaisia jne.
En ole tajunnut, että pitäisi laittaa johonkin alalaatikkoon piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Siis pitäisikö sitä piilotella? Just nyt tätä lukiessa tajusin, että mullahan on lojunut tuossa KamaSutra esillä kun täällä on käynyt kaiken maailman lestadiolaisia sukulaisia, lapsen kavereita, lapsen sukulaisia jne.
En ole tajunnut, että pitäisi laittaa johonkin alalaatikkoon piiloon.
Laitoin kyllä monta muuta juttua vaatekaappiin vaatteiden alle piiloon ennen lestadiolaissukulaisten vierailua, mutta Kama Sutra unohtui. Toisaalta ovat seksipositiivisia ihmisiä, että eivät ehkä ajatelleet mitään? Ehkä eivät edes huomanneet.
Mulla on vaan Ford Taunuksen korjausopas hyllyssä. Laitanko piiloon?
Minulla ei ole Kama Sutraa, mutta löytyy Fanny Hill, Markiisi de Sade, Alaston hieronta, Seksiasentokirja...
Tulee mieleen 70-luku. Muistan että silloin kaikkien vanhemmilla oli Kama Sutra ja Rakasta hellästi jossain makuuhuoneen kaapissa tai hyllyssä. Niitä sitten käytiin salaa lukemassa ja tirskumassa, kun vanhemmat oli töissä. Yhden kaverin isän yöpöydällä oli aina sellainen Anttilan postimyynnistä ostettu 100kpl Sultan-laatikko. N60
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on Kama Sutra, ei tosin ole piilossa vaan esillä siinä missä muutkin kirjat. Olen aika spirituaalinen ja muutenkin kiinnostunut idän uskonnoista. Jos nyt mietit viittaako tuo jotenkin naisen seksuaalisiin mieltymyksiin niin itseä esim. tantraseksi kiinnostaa.
Miksi olet seonnut idän sekouskontoihin.
"lauetessa tulee äänellä kuin ankka tai viiriäinen"
up