Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kama sutra naisen kirjahyllyssä...

Vierailija
08.11.2020 |

Mitä mies ajattelet, jos naisen kirjojen joukosta löytyy Kama sutra? Se ei ole esillä, vaan kirjahyllyn alaosassa laatikossa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/21 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan nykyaikana viestitä mistään kapinallisuudesta eikä villistä ja vapaasta rietastelusta, jos sen tyyppistä huomiota yrität hakea. Kirja muiden joukossa, ei herättäisi sen suurempaa ajatusta suuntaan tai toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan miehelle kun yrittää kulman takaa toisesta huoneesta panna peniksellä on joka on vain 1/100 Kamasutran mahtikulleista. Nainen tietää mitä voi vaatia. Onnea matkaan!

Vierailija
4/21 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on Kama Sutra, ei tosin ole piilossa vaan esillä siinä missä muutkin kirjat. Olen aika spirituaalinen ja muutenkin kiinnostunut idän uskonnoista. Jos nyt mietit viittaako tuo jotenkin naisen seksuaalisiin mieltymyksiin niin itseä esim. tantraseksi kiinnostaa.

Vierailija
5/21 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kun miehen hyllystä löytyi Sex for Dummies -kirja?

Vierailija
6/21 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokenut j ä n n änainen 😳

Vierailija
7/21 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan miehelle kun yrittää kulman takaa toisesta huoneesta panna peniksellä on joka on vain 1/100 Kamasutran mahtikulleista. Nainen tietää mitä voi vaatia. Onnea matkaan!

Kama Sutra itse asiassa antaa neuvoja miten ne pienikullisetkin onnistuvat tuottamaan nautintoa naiselle.

Vierailija
8/21 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo sivistyksestä.

Vierailija
9/21 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen, ap, olet? Minulla on Kama sutra ja monta muutakin seksuaalisuuteen liittyvää teosta kirjahyllyssäni eikä koskaan ole tullut mieleenkään, että joku ajattelisi niistä jotakin.

Vierailija
10/21 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti ole lukenut Kamasutraa tai et ainakaan sisäistänyt, mitä siinä opetetaan.

Vierailija
11/21 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Mein Kampf ja Musta Raamattu sekä Ensiapuoppi sydärin varalta.

Vierailija
12/21 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta ku sinistä nappia naamaan ja kikulia pyllyyn ja kokeilemaan kaikki asennot sivu sivulta.

Vierailija
13/21 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamasutrahan on yleissivistykseen kuuluva teos. Erotiikasta voi oppia muualtakin kuin filmistä jossa naisen nautinnosta ei ole tietoakaan. Tyhmä ei tiedä että seksi lähtee aivoista.

Vierailija
14/21 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitäisikö sitä piilotella? Just nyt tätä lukiessa tajusin, että mullahan on lojunut tuossa KamaSutra esillä kun täällä on käynyt kaiken maailman lestadiolaisia sukulaisia, lapsen kavereita, lapsen sukulaisia jne. 

En ole tajunnut, että pitäisi laittaa johonkin alalaatikkoon piiloon. 

Vierailija
15/21 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pitäisikö sitä piilotella? Just nyt tätä lukiessa tajusin, että mullahan on lojunut tuossa KamaSutra esillä kun täällä on käynyt kaiken maailman lestadiolaisia sukulaisia, lapsen kavereita, lapsen sukulaisia jne. 

En ole tajunnut, että pitäisi laittaa johonkin alalaatikkoon piiloon. 

Laitoin kyllä monta muuta juttua vaatekaappiin vaatteiden alle piiloon ennen lestadiolaissukulaisten vierailua, mutta Kama Sutra unohtui. Toisaalta ovat seksipositiivisia ihmisiä, että eivät ehkä ajatelleet mitään? Ehkä eivät edes huomanneet. 

Vierailija
16/21 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan Ford Taunuksen korjausopas hyllyssä. Laitanko piiloon?

Vierailija
17/21 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole Kama Sutraa, mutta löytyy Fanny Hill, Markiisi de Sade, Alaston hieronta, Seksiasentokirja...

Vierailija
18/21 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen 70-luku. Muistan että silloin kaikkien vanhemmilla oli Kama Sutra ja Rakasta hellästi jossain makuuhuoneen kaapissa tai hyllyssä. Niitä sitten käytiin salaa lukemassa ja tirskumassa, kun vanhemmat oli töissä. Yhden kaverin isän yöpöydällä oli aina sellainen Anttilan postimyynnistä ostettu 100kpl Sultan-laatikko. N60

Vierailija
19/21 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on Kama Sutra, ei tosin ole piilossa vaan esillä siinä missä muutkin kirjat. Olen aika spirituaalinen ja muutenkin kiinnostunut idän uskonnoista. Jos nyt mietit viittaako tuo jotenkin naisen seksuaalisiin mieltymyksiin niin itseä esim. tantraseksi kiinnostaa.

Miksi olet seonnut idän sekouskontoihin.

Vierailija
20/21 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lauetessa tulee äänellä kuin ankka tai viiriäinen"