Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihmetyttää tavikset jotka pitää instagramtilinsä julkisena!

Vierailija
08.11.2020 |

siis eikö ne tajua että kuka vaan voi niiden elämää pällistellä :o ja miten niitä ei kiinnosta yksityisyys!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa ollenkaan, että kuka tahansa voi pällistellä luontokuviani. En jaa somessa mitään henkilökohtaista.

Vierailija
2/10 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onha se kiva saada tykkäyksiä ja uusia kamuja sieltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sitä niin houkutellakseni rakkaani pysyvästi luokseni

Vierailija
4/10 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt, että miksi minua tulisi kiinnostaa, mitä joku random Marjaleena Koukiainen Kihniöltä, Aka. #martzzukka on tänään syönyt lounaaksi tai ostanut Rustasta?

Vierailija
5/10 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä laita sinne mitään niin yksityistä ja ihmeellistä. Tottakai tajuan että voi.

Vierailija
6/10 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en mä laita sinne mitään niin yksityistä ja ihmeellistä. Tottakai tajuan että voi.

No lapsesi on melkoisen yksityinen asia! Lapsikuvat pitäisi aina olla yksityisillä tileillä vain ja mielellään pois somesta kokonaan

Vierailija
7/10 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä idea siinä olisi että se olisi yksityinen? Minä laitan sinne hienoimmat kuvani, ja samat kuvat on yleensä myös facessa, se kuitenkin on yksityinen koska siellä kerron elämästäni kuin päiväkirjaan. Kuville haluan näkyvyyttä, siksi ne on instassa.

Vierailija
8/10 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt, että miksi minua tulisi kiinnostaa, mitä joku random Marjaleena Koukiainen Kihniöltä, Aka. #martzzukka on tänään syönyt lounaaksi tai ostanut Rustasta?

Ei varmaan kukaan pakota katsomaan niitä tilejä...

Mutta niin, jos tilit olisi yksityisiä, olisi vaikea löytää sieltä tuttuja. Ja jos yksityisasiaa ei ole enempää kuin uudet verhot, miksi tilin tarvitsisikaan olla yksityinen?

Vierailija
9/10 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaa ollenkaan, että kuka tahansa voi pällistellä luontokuviani. En jaa somessa mitään henkilökohtaista.

Sama. En kuvaa itseäni, läheisiäni enkä kotiani. Ja jos kuvaan jotain kotona/kotoa, niin se on joku yksityiskohta kuten kukkaan puhjennut marraskuun kaktus tms. Somesta ei voi päätellä, millaisessa kodissa asun tai missä.

Vierailija
10/10 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräilen retrotavaroita, niiden kuvissa nyt mitään salaamista ole, seuraan samanlaisia kerääjiä ja heidän kirppislöytöjään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme