Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB Dating vs Tinder

Vierailija
08.11.2020 |

Pari päivää ollut käytössä FB Dating ja tässä vähän kokemuksia. Olen pitkäaikainen Tinder-käyttäjä mutta hermot meni hiljattaiseen ilmaisversion rajuun tykkäysten rajoittamiseen joten päätin kokeilla uutta ilmaista FB Datingia.

FB Dating plussat Tinderiin verrattuna:
-Yllättävän paljon käyttäjiä jopa pienemmillä paikkakunnilla vaikka palvelu uusi
-Rajattomat tykkäykset
-FB Dating kehottaa vahvasti vastailemaan kysymyksiin itsestä, tämä antaa muistakin paremmin tietoja kuin Tinderissä ja voi hieman tarkemmin rajoittaa hakua
-Vähemmän feikkiprofiileja kuin Tinderissä vaikkei sielläkään kovin paljon ole
-Käyttäjien taso vähintään yhtä hyvä kuin Tinderissä, alkutuntumalta ehkä parempikin
-Mielestäni miellyttävämpi käyttöliittymä ja monipuolisemmat toiminnot

Miinukset Tinderiin verrattuna:
-Vähemmän käyttäjiä toistaiseksi, tietenkin koska ihan uusi palvelu

Sekä plussa että miinus:
-Kertoo kuka tykännyt sinusta ennen kuin matchaa, sekä hyvä että huono asia, ehkä vähentää tykkäyksiä mutta toisaalta säästyy ehkä paremmin matchien kerääjiltä

Millaisia kokemuksia muilla? Itse taidan toistaiseksi jäädä FB Dating käyttäjäksi, toiveissa että FB Datingissa olisi vähän enemmän tosissaan tykkääviä käyttäjiä eikä vain Tinderin kaltaisia matchien keräilijöitä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hel..... Kukaan järkevä ei tuonne liity! Olen ihan järkyttynyt että ovat keksineet uuden tavan kerätä vielä tarkempia käyttäjä tietoja.

Vierailija
2/18 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi houkutus liittyä tuohon palveluun, mutta en tykkää siitä, että se vaatii tavallisen facebook profiilin laatimista. Muistan viimeksikin kun käytin FB että se antaa ilmoituksia muille tutuille esim että saatat tuntea käyttäjän x ja ehdota häntä kaveriksi. En haluaisi että näyn kenellekään muulle kuin niille naisille siinä deittipalvelussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei hel..... Kukaan järkevä ei tuonne liity! Olen ihan järkyttynyt että ovat keksineet uuden tavan kerätä vielä tarkempia käyttäjä tietoja.

Ei sinne ole pakko laittaa mitään tietoja, voi laittaa vaikka samat tiedot kuin Tinderiin. Ja Tinderkö ei muka kerää? Ei kannata olla niin sinisilmäinen.

Ihan hyvä vaihtoehto tuo on Tinderille nyt kun tykkäysten määrää karsittu rajusti Tinderin ilmaisversiossa.

Vierailija
4/18 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yllätyin kuinka moni nainen tupakoi kun FB Datingissa on kysymys tälle (tietenkin vapaaehtoinen). Tupakoivana miehenä välillä ärsyttää kun niin moni nainen tiukkapipoja tupakan suhteen, toki jos askin tai pari vetää päivässä niin on jo liikaa, mutta itse poltan ehkä 3-4 tupakkaa päivässä joka ei vielä aiheuta hajuhaittoja tai ole mikään suuri terveysriski.

Vierailija
5/18 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien uusien deittipalveluiden pitää olla noita swaippailu-sovelluksia? Noissa kaikissa tuntuu olevan sellainen ghostailun meininki, joten oletan saman pätevän myös FB-Datingissa.

Vierailija
6/18 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin yllättynyt tuosta fb:n palvelun toimivuudesta. Ja hienoa, että tykkäykset näkyy! Puuttuu tosiaan kuvattomat ja selvät feikkiprofiilit.

Vierailija
7/18 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onkos tuolla arkisia naapurintyttöjä, vai onko kaikki samaa päälle liimattua kimallusta niinkuin Tinderissä? Vai kuolivatko jo sukupuuttoon..Tinder ainakin on kuin Baywatchin uimaranta, ei ainuttakaan lihavaa ihmistä. Ja naiset ainakin ovat katsoneet siellä toistensa profiilit kun harvalla on mitään omaa, melkein kaikki jopa näyttää kuvissa samalta massalta. Missä palstan 33+ (iki)sinkkutytöt päivystää?

Vierailija
8/18 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö jostain erikseen tykkäykset eli ketkä kaikki ovat tykänneet minusta..?

Vierailija
9/18 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Facebook daitingissä on se keskimmäinen "tähti" - nappi rastin ja sydämen välissä? Mitä siitä tapahtuu?

Vierailija
10/18 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sinne linkittää äidin suosittelijaksi?

M34

Vierailija
11/18 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ja lähdin pois. Falskeja profiileja🙄

Vierailija
12/18 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tuon pois päältä, jos käy satunnaisesti esim. mummolassa eikä halua että mummon naapurissa asuva peräkammarin tai muutkaan maalaisjuntit näkevät profiilini?

Vierailija
13/18 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako tuon pois päältä, jos käy satunnaisesti esim. mummolassa eikä halua että mummon naapurissa asuva peräkammarin tai muutkaan maalaisjuntit näkevät profiilini?

Edit: PeräkammarinPOIKA...

14/18 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse yllätyin kuinka moni nainen tupakoi kun FB Datingissa on kysymys tälle (tietenkin vapaaehtoinen). Tupakoivana miehenä välillä ärsyttää kun niin moni nainen tiukkapipoja tupakan suhteen, toki jos askin tai pari vetää päivässä niin on jo liikaa, mutta itse poltan ehkä 3-4 tupakkaa päivässä joka ei vielä aiheuta hajuhaittoja tai ole mikään suuri terveysriski.

Mun mielestä hyvä että tuo kysymys on, mulla puolestaan ehdoton ei tupruttelijoille. (Joten tiukkapipoja löytyy myös toisin päin 😃 )

Vierailija
15/18 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto. Mitä kokemuksia löytyy Fb datingistä?

Vierailija
16/18 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

Vierailija
17/18 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosto. Mitä kokemuksia löytyy Fb datingistä?

Miehen näkökulmasta ihan samoja, kuin Tinderistäkin. Sovelluksen/palvelun vaihto ei vaikuta. Ainut, mikä vaikuttaa, on oman ulkonäön kehittäminen ja sen jälkeen liittyminen mihin tahansa sovellukseen.

Vierailija
18/18 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olisi houkutus liittyä tuohon palveluun, mutta en tykkää siitä, että se vaatii tavallisen facebook profiilin laatimista. Muistan viimeksikin kun käytin FB että se antaa ilmoituksia muille tutuille esim että saatat tuntea käyttäjän x ja ehdota häntä kaveriksi. En haluaisi että näyn kenellekään muulle kuin niille naisille siinä deittipalvelussa.

Tee FB-profiilia varten erillinen sähköpostiosoite äläkä lisää sinne puhelinnumeroa tai profiilikuvaa, piilota tilisi (rajoita sitä, kuka voi pyytää sinua kaveriksi jne) äläkä pyydä yhtään kaveria. Näillä keinoin ei tilisi pitäisi näkyä tuttavillesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan