Miksi Sami Yaffa ja Meeri Koutaniemi hehkuttavat toisiaan 247?
On ihanaa jos heillä on asiat todella noin hyvin, mutta eikö haastattelijat kysele heiltä mistään muusta kuin toisistaan? Suurimmaksi osaksi heidän julkisuutensa lehdissä perustuu heidän suhteelleen. Sisäinen pessimistini ihmettelee onko todella olemassa noin täydellistä rakkautta vai pitääkö sanonta siitä että yleensä asiat ovat huonommin mitä enemmän onnea pitää todistella. Mukavan oloinen pari silti, ihmettelen vain. Eihän se minulle tai meille kuulu mutta heidän suhteestaan kirjoitetaan usein.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000007391806.html
Kommentit (21)
Esimerkiksi Jukka Hildenin ja puolisonsa Chachin suhteesta kirjoitettiin paljon, oltiin niin onnellisia ja positiivisia Instagramissa yms. Jukka paljastui pettäjäksi. Pointtini on se että olen huomannut että mitä enemmän pariskunta todistelee onneaan niin usein asiat ovat aika huonosti todellisuudessa. Pitää ikään kuin todistella itselleen ja muille että meillä on asiat todella hyvin, vaikkei ole.
Esimerkkinä Minttu Räikkönen, suhteen alussa kirjoitti blogia ja hehkutti Kimiä paljon. "Kimi ottaisi luodin puolestani" muistan hänen sanoneen. Nykyään hiljaisempi, ehkä Kimi pyytänyt himmaamaan tai Mintulla on nykyään tasapainoisempi olo Kimin kanssa, yhteiset lapset ja turvallisuuden tunne siitä että Kimi ei lähde lätkimään enää mihinkään. Hänelläkin ollut aika villiä aikanaan.
AP
Hienoa, että heillä kemiat ja suhde toimii. Ei se ole keneltäkään pois. Kaikkea hyvää heille.
Ehkä Samin ja Meerin suhde myy. Silti on hieman pelottavaa ja ehkä karmivaa miten Sami kertoo näkevänsä vain Meerin kun katsoo taivaalle. Ei mun mies sanoisi noin vaikka osaakin olla tunteellinen. Toki voisi tuntua itsetuntoa kohottavalta kuulla tuollaisia asioita mieheltään mutta tarkemmin ajateltuna minua se alkaisi karmivaan jos mieheni kertoisi suhteestamme tasaisin väliajoin lehdissä ja kuvailisi minua obsessiivisen oloisesti ja palvovasti.
Heillä on kummallakin hyvät urat, ovat taiteellisia ihmisiä ja heidän elämästään ja töistään riittäisi kyllä kerrottavaa. Heidän häistäänkin on jo jonkin aikaa, joitakin vuosia, ei perheenlisäystä tai mitään muutakaan ihmeellistä minkä takia nimenomaan heidän suhteensa pitäisi olla julkisuudessa näin paljon.
AP
Liittyy asiaan: eräs somessa erittäin onnellinen aviopari hehkuttaa onneaan koko ajan. Nainen postailee ylistysjuttuja unelmiensa prinssistä ja elämänsä rakkaudesta. Mies postailee juttuja, kuinka ekan kerran vaimonsa kohdattuaan tunsi salamaniskun sydämessään ja tiesi että nainen on oikea. Molemmat postaavat paljon pusukuvia pariskuntana.
Todellisuus: mies on vikitellyt mua vaimonsa selän takana useita kertoa. On myös kertonut ettei yhtään välitä vaimostaan, ei ole koskaan rakastanut tätä ja on vain mukavaa kun on oma kotipiika. Samaa kyseinen mies on kertonut miespuolisille kavereilleen. Vaimo luulee heillä olevan vuosisadan rakkaustarina.... Hyi h....... että vihaan sitä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Liittyy asiaan: eräs somessa erittäin onnellinen aviopari hehkuttaa onneaan koko ajan. Nainen postailee ylistysjuttuja unelmiensa prinssistä ja elämänsä rakkaudesta. Mies postailee juttuja, kuinka ekan kerran vaimonsa kohdattuaan tunsi salamaniskun sydämessään ja tiesi että nainen on oikea. Molemmat postaavat paljon pusukuvia pariskuntana.
Todellisuus: mies on vikitellyt mua vaimonsa selän takana useita kertoa. On myös kertonut ettei yhtään välitä vaimostaan, ei ole koskaan rakastanut tätä ja on vain mukavaa kun on oma kotipiika. Samaa kyseinen mies on kertonut miespuolisille kavereilleen. Vaimo luulee heillä olevan vuosisadan rakkaustarina.... Hyi h....... että vihaan sitä miestä.
Juuri tätä tarkoitan, loistava esimerkki. Toivon todella että Samilla ja Meerillä tilanne ei ole tämä, valitettavasti historia toistaa itseään, enkä tarkoita kummankaan henkilökohtaista historiaa.
AP
Olen ihmetellyt tätä myös. Sinänsä minusta molemmat ovat ihania persoonia ja olen tykännyt heistä jo kauan ennen kuin heistä tuli pari. Parinakin ovat kyllä sopivat toisilleen.
Mutta silti. Pidän aina karvoja nostattavana jos parisuhdetta hehkutetaan julkisesti _alvariinsa_. Tottakai merkittävät virstanpylväät voidaan kertoa ja silloin tällöin jotain, mutta tällaiset toistuvat yltiöhehkuttamiset alkaa kyllä aina jossain kohtaa särähtämään korvaan.
Nämä eivät ole ainoa julkkispari jonka kohdalla olen tätä viime aikoina miettinyt.
Ero varmasti tulossa. Ainakin facesta tietää heti kellä on kriisi päällä kun hehkutus alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Samin ja Meerin suhde myy. Silti on hieman pelottavaa ja ehkä karmivaa miten Sami kertoo näkevänsä vain Meerin kun katsoo taivaalle. Ei mun mies sanoisi noin vaikka osaakin olla tunteellinen. Toki voisi tuntua itsetuntoa kohottavalta kuulla tuollaisia asioita mieheltään mutta tarkemmin ajateltuna minua se alkaisi karmivaan jos mieheni kertoisi suhteestamme tasaisin väliajoin lehdissä ja kuvailisi minua obsessiivisen oloisesti ja palvovasti.
Heillä on kummallakin hyvät urat, ovat taiteellisia ihmisiä ja heidän elämästään ja töistään riittäisi kyllä kerrottavaa. Heidän häistäänkin on jo jonkin aikaa, joitakin vuosia, ei perheenlisäystä tai mitään muutakaan ihmeellistä minkä takia nimenomaan heidän suhteensa pitäisi olla julkisuudessa näin paljon.
AP
Jos olisit lukenut koko jutun, niin huomaisit, että siinä kerrottiin muustakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APJos olisit lukenut koko jutun, niin huomaisit, että siinä kerrottiin muustakin.
Mutta eihän melkeinpä kaikissa haastatteluissa tarvitse mainita puolisoa! Varsinkaan noin "syvällisesti" kuin he tekevät. En tiedä, ehkä se sopii heille. Usein vain paha merkki.
Rokkareilla rokkareitten elkeet - ja niille suodatin. Kumpikaan ei taida olla ihan tältä planeetalta, ja jutuista voi ottaa 60 prossaa suoraan pois. Samaa scheissea luultavasti suoltanut edellisissä suhteissaan, nyt vain pappraisena saanut nuorta, niin vielä sekaisin.
Sami on muutaman vuoden päästä hiipuva vanhus menevän keski-ikäisen naisen rinnalla. Heidän kannattaa ottaa kaikki nykyhetkestä irti.
Todella naurettavaa ja lapsellista, ketä se kiinnostaa heidän lässytys.
Usein mitä enemmän hehkutetaan julkisuudessa parisuhdetta, raittiutta, terveitä elämäntapoja, eron jälkeistä onnea jne, sitä varmemmin totuus on päinvastainen. Mutta toivon silti, että tämä pari on oikeasti onnellinen, ihana pariskunta!
Antaa heidän nyt nauttia onnestaan. Faktahan on se ettei se loputtomiin kestä, kenelläkään.
Kumpikaan ei ole hehkuttanut aiempien puolisoiden kanssa lehdessä joten suotakoon se heille. Mitä tämä on keltään pois? Nyt on puolikkaat löytäneet toisensa. Kyseessä ei ole edes tuore juttu eli alkuhuuma on jo mennyt. Upea pari.
Up