Tinder-miehellä ei profiilitekstiä. Nyt paljastui että
Hänellä 2 lasta! Miksei kertonut tuota tekstissä? Jos hän ei ole huippuammatissa (epäilen, koska tiedämme minkälaisella järjenjuoksulla jätetään profiili tyhjäksi) niin se on adios.
En vastaa enää mitään, tai sitten ihmettelen ääneen noita lapsia hänelle ja kysyn titteliä. Kumpi?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Jätä se huåra!
Tindermies-provoilija on näköjään palannut palstalle. 🙄
Profiiliteksti jätetään kirjoittamatta esim. ammatin takia. Itse en halua jakaa mitään henkilökohtaista itsestäni asiakkailleni. Parisuhteen kyllä haluaisin ja tykkään käydä treffeillä. Siksi olen Tinderissä.
Ilmoitatko itse lastesi lukumäärän esitellessäsi itsesi jollekin? Vai vasta jutellessa ja tutustuessa?
Jaa eli siis se teki samaa kuin mitä useimmat keski ikäiset naiset tinderissä?
"Se montako lasta mulla on ei kuullu kellekään. Minä ne elätän enkä minä etsi niille mitään vanhempaa" ei siis enää päde kun mies on kyseessä. Koska suomalainen mies on aina sika. Ja vielä enemmän silloin kun se ei ole mikään hyvätuloinen adonis.
Lapset ovat lähes poikkeuksetta haitta deittimarkkinoilla. Ellei olla siinä iässä, että lapset jo täysi-ikäisiä.
Laita mies koville. Vaadi selittämään, miksei hän ole ilmoittanut lasten lukumäärää profiilitekstissään, ja kerro, mitä mieltä olet sellaisesta käytöksestä. Kyseenalaista myös hänen ammattinsa ja statuksensa. Tee se meidän kaikkien naisten puolesta. Tule sitten kertomaan tänne, mitä mies vastasi.
Ihmisillä on erilaisia profiilitekstejä...
Jätä se sika!