Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikään ei muutu. Vaihtamalla ei parane.

Vierailija
27.02.2014 |

Olin ensin 10-v. liitossa nuoruudenrakkauteni kanssa. 1 lapsi ja mies petti ja jätti. Perusti uuden perheen ja sai 2 lasta. Piti suhteemme aikana todistettavasti nettipeliä naisten kanssa ja oikeatakin peliä.

Nyt olen ollut 4-vuotta uudessa liitossa. Meillä on 1 yhteinen, minun 1 entinen ja miehen 2 edellisestä liitosta. Epäilen miehen nettikäyttäytymistä. Ainakin todistettavaa nettiflirttiä olen havainnut. Lisäksi melko flirtti on myös naisille jos ollaan esim. baarissa. Peittelee ja salailee näitä minulta, mutta kyllähän minulla vanhana petettynä naisena on tuntosarvet ja vaisto olemassa.

Tätä olen nyt katellut ja hyväksynyt sen, että tollasta se vaan on. Ei voi mitään. Alkuhuuman jälkeen ei enää ole sama kipinä päällä. (varsinkin lapsen syntymän jälkeen). En pyristele vastaan vaan otan nöyrästi sen mitä tuleman pitää, vaikka se olisi kuinka synkkää tahansa. Olen taisteluni taistellut ja kohta 40-vuotias nainen. Se minkä voin tehdä on pitää huolta terveydestäni ja tehdä asioita joista nautin. Mutta sen vannon, että jos tämäkin suhde menee pieleen en enää koskaan uutta rakenna. Minussa on silloin joku valmistusvika jos kaikki suhteet päätyvät pettämiseen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vaan on luonnostaan aktiivisempia seksissä ja harvalle tästä luonnollisesta biologisesta tarpeesta johtuen sopii monigamia. Hyväksy se, päästä miehesi kokeilemaan vieraita, mutta huolehdi kodista kuten vaimon kuuluu. 

Miehellä on se sellainenkin juttu että hän ei mene pilalle vaikka harrastaa sivusuhteita, koska mies ei voi olla huora. Sinusta sellainen valitettavasti kuitenkin tulee jos eroat, ihan siitä riippumatta oletko enää seksisuhteessa.

Yksinhuoltajana saat ikävän leiman otsaasti, joten mieti miten toimit.

Vierailija
2/6 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, mulla vaihtamalla parani paljonkin. Ehdin olla 12v suhteessa (yksi lapsi) kunnes tajusin vaihtaa, nyt suhteessa 17v (3 lasta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että kyse on siitä, että sitä itse hakeutuu tietynlaisiin suhteisiin ja yhteen tietynlaisten ihmisten kanssa. Kaikki miehet eivät petä, mutta sinussa on joku haava, joka saa sinut yhteen pettureiden kanssa. Omaan itseesi keskittyminen on hyvä idea.

Vierailija
4/6 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kans että vaihtamalla ei parane. Pääsin yhestä väkivaltaisesta ukosta eroon ja tilalle tuli toinen samanmoinen. Väkivaltaisia hulluja kaikki. Kai se on tyydyttävä ja toivottava ettei kännissä enää lyö, murra mun sormea tai muutakaan luuta enää.

Vierailija
5/6 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jäädä toistamaan vanhoja virheitään. Itse olen vaihtanut kaksi kertaa (eka oli nuoruuden pitkä seurustelusuhde ja toka oli avioliitto, johon alkoholi tuli väliin), ja molemmilla kerroilla parannus entiseen oli huomattava. 

Vierailija
6/6 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha se on vaihtaa, jos ei ymmärrä, että kaikkea ei voi saada samalla kertaa ja muuta omia valintakriteerejään. Mutta jos on valmis muuttamaan omia kaavojaan, voi muuttaa paljon, usein jopa paremmaksi. Miehistä vain pieni osa on pettureita ja hyvin pieni osa väkivaltaisia, mutta jos haluaa ehdottomasti rohkean ja elämyshakuisen miehen, voi olla vaikea välttää pettureita, tai "miehekkään" aggressiviisen, tulee haalineeksi ne väkivaltaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan