Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät jalat määritelmä

Vierailija
07.11.2020 |

"Your hipline height is higher than half your full height."

Eli lonkkalinjasi korkeus on yli puolet täydestä pituudestasi.

Kuten arvelinkin, lonkilla ja vyötäröllä on merkitystä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli joku kiinnostunut?

Vierailija
2/17 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Kyllä! Kiva kun teit tämän avauksen. Osausitko selittää suomeksi tuon? Eli miten mittaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Kyllä! Kiva kun teit tämän avauksen. Osausitko selittää suomeksi tuon? Eli miten mittaan?

Mitta lonkista maahan. Jos tämä mitta on enemmän kuin puolet koko pituudestasi, sinä todennäköisesti näytät pitkäjalkaiselta.

Vierailija
4/17 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonkan yläosasta vai? :D

Vierailija
5/17 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipline height? Mikä kohta se on tarkkaan? Mittasin lonkan yläosasta ja sain tulokseksi 105. Olen 170 pitkä. Tiedän kyllä olevani pitkäjalkainen mutta aika rajulta kuulostaa jos kerran puolet pituudesta riittäisi jo pitkäjalkaisen määritelmään?

Eri

Vierailija
6/17 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kohta tarkalleen on hipline?

Vierailija
7/17 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni lonkkaluu on aika selkeä ja siitä on helppo mitata.

Vierailija
8/17 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/17 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se, että jalat on yli puolet kokonaispituudesta, ole ihan normaalia ainakin ulkomailla, eikä sellainen ole sinänsä vielä varsinaisesti pitkäjalkainen?

No, kaipa suomalaiset naiset on sitten vaan niin älyttömän persjalkaisia, että täällä pitkäjalkainen on sellainen, jolla on jalat nipin napin yli puolet kokonaispituudesta.

Huomaahan sen monesti jo siitä, että jos vierekkäin olisi esim. 170 cm suomalainen nainen ja 160 cm ulkomaalainen nainen, niin niillä olisi todennäköisesti samanpituiset jalat.

Vierailija
10/17 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sohvan reunalla istuessa jalkapohjat yltää lattialle on pitkäjalkainen.

M 157 cm

Vierailija
11/17 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/17 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni lonkkaluu on aika selkeä ja siitä on helppo mitata.

Tuossahan se törröttää, mutta mittanauhan saisi vietyäsen taaksekin kun on niin ulkoneva. Kun se ei selkeästi lopu mihinkään vaan se koko luu on tuossa.

Vierailija
13/17 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se, että jalat on yli puolet kokonaispituudesta, ole ihan normaalia ainakin ulkomailla, eikä sellainen ole sinänsä vielä varsinaisesti pitkäjalkainen?

No, kaipa suomalaiset naiset on sitten vaan niin älyttömän persjalkaisia, että täällä pitkäjalkainen on sellainen, jolla on jalat nipin napin yli puolet kokonaispituudesta.

Huomaahan sen monesti jo siitä, että jos vierekkäin olisi esim. 170 cm suomalainen nainen ja 160 cm ulkomaalainen nainen, niin niillä olisi todennäköisesti samanpituiset jalat.

Olen 171cm suomalainen, mutta sukujuureni on jäljitetty Hollantiin. Minua sanotaan pitkäjalkaiseksi.

Ei voi yleistää.

Vierailija
14/17 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin koittaa mitata kunhan menen kotiin 😁todennäköisesti jalkani ovat lyhyet myös näin mitattuna.

Vierailija
15/17 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 174cm ja lonkka on 98cm, aina sanotaan pitkäjakaiseksi ja siltähän tuo itsllenikin näyttää. Nyt siis on mittaustuloskin!

Vierailija
16/17 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, jos normaali jalkojen pituus on niin että haara on pituuden puolivälissä. No mulla on haara noin 82 cm ja oma pituus 172 cm eli olisin pers jalkainen.. koskaan en ole persjalkainen tuntenut olevani.

Vierailija
17/17 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 174cm ja lonkka on 98cm, aina sanotaan pitkäjakaiseksi ja siltähän tuo itsllenikin näyttää. Nyt siis on mittaustuloskin!

Mulla on noin metri ja haara 82 eli olen persjalka pitkäjalka 😜 172 cm siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän