Mistä tykkäät seksissä eniten?
Kommentit (25)
Kyllä pillu ja ihan perus paneminen vie voiton. Tykkään kyllä kaikesta seksistä suoraan sanottuna vähän liikaa. Hyvää suikkaria ei hakkaa mikään ja siksi haluan antaa naiselle ensin. Sillain voi sanoa mitä tarkoittaa kun pyytää hyvää oraalia.
Mä olisin muuten ihan seksiguru mutta koko ei riitä. Kun en omaa huomattavan isoa niin olen paikannut vajavuuttaa opettelemalla muuta. Kielipusu sinne alas saa ihan varmasti kaikenlaisia tuntemuksia. Sormet lisäksi niin taatusti saa. Muna kun on mitä on. En ymmärrä miten pienetkin lasketaan normaaleiksi?
Siis oma mies osaa niin hyvin sormeilla ja nuolla kiihkoon, ettei mitään väliä. Välillä antaa orgasmin ihan sormilla, mahtavaa...ja välillä kielihoidolla. Sitten munaa. tai yhdistelmää! Aivan uskomattomia orgasmeja..ja niin saa hänkin. Molemminpuolin se sujuu loistavasti!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pillu ja ihan perus paneminen vie voiton. Tykkään kyllä kaikesta seksistä suoraan sanottuna vähän liikaa. Hyvää suikkaria ei hakkaa mikään ja siksi haluan antaa naiselle ensin. Sillain voi sanoa mitä tarkoittaa kun pyytää hyvää oraalia.
Mä olisin muuten ihan seksiguru mutta koko ei riitä. Kun en omaa huomattavan isoa niin olen paikannut vajavuuttaa opettelemalla muuta. Kielipusu sinne alas saa ihan varmasti kaikenlaisia tuntemuksia. Sormet lisäksi niin taatusti saa. Muna kun on mitä on. En ymmärrä miten pienetkin lasketaan normaaleiksi?
Olikohan reilu 13cm keskipituus ja ympärys 11.5cm.
Vierailija kirjoitti:
No sähän olet kääntänyt puutteet voitoksi. Tuossa huomaa, että seksi on monipuolinen juttu.
Sinänsä, naisilla on herkkä kohta juuri ja juuri lemmentunnelin sisällä. Pienestä/kutistuneesta kalusta on vain iloa.
Tiedän kokemuksesta, että on paljon naisten lemmenkirnuja jotka tykkäävät keskimittaisista lemmennuijista.
Minä en voi vastustaa naisia, jotka ovat aktiivisia seksissä. Osoittavat ja jopa kertovat haluavansa ja kertovat vielä miten. Pidän omaa seksuaalisuuttani vahvasti visuaalisena ja innostun myös verbaliikasta seksissä. Olen ehkä tässä suhteessa aika tyypillinen sukupuoleni edustaja.
Kun mielikuvitusnaiseni haluaa seksiä, hän saattaa tehdä härskin ehdotuksen, josta tietää minun syttyvän. Kun lämmitämme toisiamme, hän provosoi minua juuri oikein.. sopivan estottomasti. Kun rakastelimme, hän pyytää minua hoitamaan itseään juuri haluamallaan tavalla ja kertoo, että näin juuri tai vaihtoehtoisesti - tee näin! Mielikuvitusnaiseni myös haluaa orgasmia ja kertoo minulle, kun minulla on mahdollisuus tuottaa se hänelle. Kun naiseni rakastellessamme näkee, että minun orgasmini on lähellä, hän provosoi verbaalisesti tekemään jotain, mikä räjäyttää tajuntani!
Todellisessa 30 vuotisessa parisuhteessani jotkut mielikuvitusnaiseni ominaisuudet toteutuivat suhteen ensimmäisen 10 vuoden aikana. Perheen perustamisen jälkeen ominaisuudet sitten hiljalleen katosivat ja iltatähden syntymän jälkeen loppui seksikin.
Olen miettinyt, että - sitä saa, mitä tilaa! Ehkä olen itse ollut osaamaton ja ansainnut tämän, mutta olen tarjoutunut opettelemaan rakkauden abceetä useaan otteeseen ja avannut keskustelua aiheesta. Se aiheuttaa puolisolle ahdistusta, joten olen vain antanut asian olla.
Joskus mietin, kuinka paljon hellyys-ja erottiikkavarastoja on ”parasta ennen” päiväyksillä
heitetty toimestani roskiin. Tämä tuo hieman haikeutta näin isänpäivän aamuna.
Kiihottavinta seksissä on suuteleminen yhdynnän aikana. Siksi en halua miestä takaa kuin mausteena joskus. Mutta takaa ei saa lopettaa.
Siitä kun mies palvoo maata jalkojeni alla, suuseksin antamisesta ja saamisesta, panemisesta ja roolileikeistä.
Jos joku yksi juttu pitäisi valita, niin suuseksi. Rakastan saada suuseksiä ja rakastan antaa sitä miehelle.
Jotkut sanovat etteivät saa suuseksin antamisesta mitään, mutta itselleni jo pelkkä ajatuskin peniksestä suussani on super kiihottava, eli saan suihinottamisesta isot kicksit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sähän olet kääntänyt puutteet voitoksi. Tuossa huomaa, että seksi on monipuolinen juttu.
Sinänsä, naisilla on herkkä kohta juuri ja juuri lemmentunnelin sisällä. Pienestä/kutistuneesta kalusta on vain iloa.
"Lemmentunneli" Heh.
Mies -68 kirjoitti:
Minä en voi vastustaa naisia, jotka ovat aktiivisia seksissä. Osoittavat ja jopa kertovat haluavansa ja kertovat vielä miten. Pidän omaa seksuaalisuuttani vahvasti visuaalisena ja innostun myös verbaliikasta seksissä. Olen ehkä tässä suhteessa aika tyypillinen sukupuoleni edustaja.
Kun mielikuvitusnaiseni haluaa seksiä, hän saattaa tehdä härskin ehdotuksen, josta tietää minun syttyvän. Kun lämmitämme toisiamme, hän provosoi minua juuri oikein.. sopivan estottomasti. Kun rakastelimme, hän pyytää minua hoitamaan itseään juuri haluamallaan tavalla ja kertoo, että näin juuri tai vaihtoehtoisesti - tee näin! Mielikuvitusnaiseni myös haluaa orgasmia ja kertoo minulle, kun minulla on mahdollisuus tuottaa se hänelle. Kun naiseni rakastellessamme näkee, että minun orgasmini on lähellä, hän provosoi verbaalisesti tekemään jotain, mikä räjäyttää tajuntani!
Todellisessa 30 vuotisessa parisuhteessani jotkut mielikuvitusnaiseni ominaisuudet toteutuivat suhteen ensimmäisen 10 vuoden aikana. Perheen perustamisen jälkeen ominaisuudet sitten hiljalleen katosivat ja iltatähden syntymän jälkeen loppui seksikin.
Olen miettinyt, että - sitä saa, mitä tilaa! Ehkä olen itse ollut osaamaton ja ansainnut tämän, mutta olen tarjoutunut opettelemaan rakkauden abceetä useaan otteeseen ja avannut keskustelua aiheesta. Se aiheuttaa puolisolle ahdistusta, joten olen vain antanut asian olla.Joskus mietin, kuinka paljon hellyys-ja erottiikkavarastoja on ”parasta ennen” päiväyksillä
heitetty toimestani roskiin. Tämä tuo hieman haikeutta näin isänpäivän aamuna.
Ok. No mutta miksi olet tuon ikäisenä tänne kirjoittamassa jos asiat noin kivasti?
Vierailija kirjoitti:
Mies -68 kirjoitti:
Olen miettinyt, että - sitä saa, mitä tilaa! Ehkä olen itse ollut osaamaton ja ansainnut tämän, mutta olen tarjoutunut opettelemaan rakkauden abceetä useaan otteeseen ja avannut keskustelua aiheesta. Se aiheuttaa puolisolle ahdistusta, joten olen vain antanut asian olla.Joskus mietin, kuinka paljon hellyys-ja erottiikkavarastoja on ”parasta ennen” päiväyksillä
heitetty toimestani roskiin. Tämä tuo hieman haikeutta näin isänpäivän aamuna.Ok. No mutta miksi olet tuon ikäisenä tänne kirjoittamassa jos asiat noin kivasti?
Pahoittelen, mutta en pysty vastaamaan tai edes kommentoimaan kysymystäsi. Yritin perusteluineen vastata Ap.n esittämään kysymykseen - ”mistä pidät seksissä eniten”, mutta en ollenkaan ymmärrä jatkokysymystäsi, jossa viittaat ikään tai käsitykseesi tilanteestani.
Kaikesta huolimatta varmaan läheisyys ja esileikki/kiusoittelu. Ja jälkihoidon aikainen pitkä hyväily ja syleily. Vaikka lähes kaikkea saa tehdä mitä vaan keksin ja teenkin, niin varmaan nämä. Ja se kun oppii toisen kehon ja pystyy hallitsemaan tämän orgasmeja täysin.
Vierailija kirjoitti:
Siitä kun mies palvoo maata jalkojeni alla, suuseksin antamisesta ja saamisesta, panemisesta ja roolileikeistä.
Jos joku yksi juttu pitäisi valita, niin suuseksi. Rakastan saada suuseksiä ja rakastan antaa sitä miehelle.
Jotkut sanovat etteivät saa suuseksin antamisesta mitään, mutta itselleni jo pelkkä ajatuskin peniksestä suussani on super kiihottava, eli saan suihinottamisesta isot kicksit.
Sama täällä. Kostun jo pelkästään ajatuksesta siitä, että saan ottaa kalun syvälle kurkkuun ja kuulla miehen huokailevan äänekkäästi kiimassa täysin minun armoillani.
Vierailija kirjoitti:
pepun nuoleminen
Teetkö sitä töissäkin? Saattaa olla, että juot kahvisi omissa porukoissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pepun nuoleminen
Teetkö sitä töissäkin? Saattaa olla, että juot kahvisi omissa porukoissa
Minä puhun omista mieltymyksistä seksissä, kun kysyttiin. Sinä hyökkäät, koska kukaan ei saisi pitää muista asioista, kuin sinä itse.
Pepun nuolemisesta työpaikoilla olen kyllä huomannut, että ne jotka syyttävät toisia asioista, ovat itse altteinpia niin tekemään.
It takes one to know one!
Kyllä naisen nuoleminen orgasmiin on parasta, mitä sängyssä voi tehdä 👅
Olenko nyt joku nössö sitten kun mielestäni se kiihkeä läheisyys siinä sessiossa on parasta. Kaikki tuntuu paljon paremmalta kun molemmilla on tunteet kunnolla mukana.
N25 kirjoitti:
Olenko nyt joku nössö sitten kun mielestäni se kiihkeä läheisyys siinä sessiossa on parasta. Kaikki tuntuu paljon paremmalta kun molemmilla on tunteet kunnolla mukana.
Et ole, jokaisella meistä on omat halunsa. Ei voi sanoa nössöksi, olet vain oma itsesi. Vuosien päästä saatat tuntea eri tavalla, eikä sitäkään ole kellään oikeutta tuomita.
Toivottavasti, jokaiselle löytyy omanlaisensa kumppani, niin seksiin, kuin muuhunkin elämään.
Naisen alistuminen ja etenkin se, kun nainen itkee ja ikään kuin menettää kontrollin käsittelyni seurauksena.