Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako valita itseään rumempi mies?

Vierailija
26.02.2014 |

Pysyvätkö ne sitten paremmin suhteessa, vai lähtevät joka tapauksessa taas kauniimman ja nuoremman perään? 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun olisi erittäin vaikeaa valita kanuniimpi.

Vierailija
2/15 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei niinkään tärkeää mielestäni, kuin ikä. Naurattaa, kun nelikymppisten ystävättärieni kymmenen vuotta vanhemmat miehet on jo ihan ukkoontuneita ja kaljamahaisia. Ehdottomasti suosin itse huomattavasti nuorempaa miestä, niin ei tarvitse katsella aidan toiselle puolelle, kuten moni ystäväni tyttöjen iltoina tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet myös kuolevat nuorempina, joten omaishoitajaksi joutumisen riski pienenee, kun ottaa nuoremman miehen. Kerran täällä vain eletään.

Vierailija
4/15 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa, ei kelpaa muille.

Nimimerkki: Yksin, nainen 40 vuotta

Vierailija
5/15 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 07:15"]

kannattaa, ei kelpaa muille.

Nimimerkki: Yksin, nainen 40 vuotta

[/quote]

Olisko tässä vikaa?

http://www.iltasanomat.fi/kysy-seksista/art-1288658558496.html

Vierailija
6/15 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 07:07"]

Miehet myös kuolevat nuorempina, joten omaishoitajaksi joutumisen riski pienenee, kun ottaa nuoremman miehen. Kerran täällä vain eletään.

[/quote]

Aivan... tällä hetkellä seurustelen 12 vuotta vanhemman miehen kanssa. Aluksi oli aivan innoissaan ja eipä oikein enää, taitaa katseskella muita vaihtoehtoja.

Ärsyttää todella paljon, luulin saavani ihanan miehen, joka on minusta innoissaan, mutta surkimus hänestäkin kuoriutui.

Huoh.... haluan vain rakastua. Ja että toinen rakastaa minua.

ap

Vierailija
7/15 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että ei niin maskuliiniset (ei kovin pitkät, leveä harteiset tai vahvaleukaiset(minusta ulkoinen maskuliinisuus on näitä asioita)) miehet ovat luotettavampia. Maskuliiniset, komeat miehet usein niin itserakkaita, että eivät pysty ajattelemaan muita kuin itseään. Tämä pätee niin seksissä kuin normaalissa arjessakin!

Mutta kyllä jotkut onnistuu tekemään komeasta miehisestä miehestä itselleen miehen.

T.leijonan kesyttäjä 23 ;)

Vierailija
8/15 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 08:51"]

Olen huomannut että ei niin maskuliiniset (ei kovin pitkät, leveä harteiset tai vahvaleukaiset(minusta ulkoinen maskuliinisuus on näitä asioita)) miehet ovat luotettavampia. Maskuliiniset, komeat miehet usein niin itserakkaita, että eivät pysty ajattelemaan muita kuin itseään. Tämä pätee niin seksissä kuin normaalissa arjessakin!

Mutta kyllä jotkut onnistuu tekemään komeasta miehisestä miehestä itselleen miehen.

[/quote]

Niin eli olet 23-vuotias? :D No oletpas kesyttäjä, kun tuossa iässä sellaisen olet vielä saanut pidettyä. Tässä nyt puhuin siitä, että säilyykö mies suhteessa vielä kolmekymppisenä tai nelikymppisenä.

Olen itsekin vasta 22, mutta haluaisin löytää jo jonkun, jonka kanssa olla jo ihan tosissaan...tätä pelleilyä jaksa enää.

ap

Vierailija
9/15 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Ruma mies voi kärsiä itsetunto-ongelmista kauniin naisen rinnalla ja siitä seuraa se, että mies alkaa lytätä naisen itsetuntoa, jotta nainen luulisi olevansa ns. samaa tasoa miehen kanssa.

Vierailija
10/15 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse valitsin aikoinaan ihanan, vähän pyylevän miehen. Rakastin ja rakastan. Olemme olleet toistakymmentävuotta yhdessä. Sitten mies hurahti urheiluun, alkoi panostaa entistä enemmän vaatteisiin ja ulkomuotoonsa (ennenkin teki, ei vain urheillut silloin) ja kah, on komea, näyttävä ja kääntää päitä nyt nelikymppisenä.

Minä taas olen raskauden jäljiltä edelleen 15 kiloa ylipainoinen, rupsahdan päivästä toiseen enemmän (ennen olin viehättävä), liikun toki (sali/lenkki 5 krt viikossa), mutta ei nämä läskit tunnu lähtevän vaikka en todellakaan mässytä. Laihduttajat kyllä tietävät mistä puhun. 

Itse menossa siis alaspäin, mies senkun komistuu, kuten muutenkin miehet usein vanhetessaan tekevät. Nyt tuntuu, että mies elää ja kukoistaa uudessa ulkomuodossan, ja minä alan olla hänelle riippa. Ei ole hänen silmissään sitä hehkua enää minua kohtaan. Olen yrittänyt olla viehättävä, mutta minkäs teet. Olen alistunut kohtalooni. Odotan vain, koska mies sanoo, ettei tästä enää taida mitään tulla. 

Vierailija
11/15 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkonäöllä ole niin paljon väliä kuin asenteella. Jos haluaa maksimoida varmuuden, nössähtävä mies on todennäköisesti paras valinta. Sellainen luonne pelkää eniten muutoksia ja minimoi tappioiden riskin, joten ei lähde ottamaan riskiä naisen vaihtamisella. Naisetkaan eivät ole aloitteellisia nössömiehiä kohtaan. Mutta jos ei nainen ole samanlainen, suhteesta tulee luultavasti melkoisen tylsä. Ja ihmisen elämässä mikään ei ole silti varmaa, toisinaan (harvoin) nössötkin kokevat herätyksen ja alkavat tavoitella kadotettua elämää.

Vierailija
12/15 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 08:51"]

[/quote]

Niin eli olet 23-vuotias? :D No oletpas kesyttäjä, kun tuossa iässä sellaisen olet vielä saanut pidettyä. Tässä nyt puhuin siitä, että säilyykö mies suhteessa vielä kolmekymppisenä tai nelikymppisenä.

Olen itsekin vasta 22, mutta haluaisin löytää jo jonkun, jonka kanssa olla jo ihan tosissaan...tätä pelleilyä jaksa enää.

ap

[/quote]

Naimisiin mentiin viime kesänä, joten koen että suhde aika vakaalla pohjalla ja tulee kestämään. (: ja mieheni siis 30-vuotias.

Ja voin kertoa että kaikki kikat oli käytettävä että siitä itselleni miehen sain. Että kyllä kesytin. Ja on se sen vaivan arvoista.

Lk23

Vierailija
13/15 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tulevaisuushan sen näyttää et kestääkö parisuhde. Ei mitää tuu samaan jossei yritä.

Lk23

Vierailija
14/15 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 09:18"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 08:51"]

[/quote]

ap

[/quote]

Naimisiin mentiin viime kesänä, joten koen että suhde aika vakaalla pohjalla ja tulee kestämään. (: ja mieheni siis 30-vuotias.

Ja voin kertoa että kaikki kikat oli käytettävä että siitä itselleni miehen sain. Että kyllä kesytin. Ja on se sen vaivan arvoista.

Lk23

[/quote]

Mitä kikkoja? Raskaaksi "salassa"?

Vierailija
15/15 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 09:05"]

Ei kannata. Ruma mies voi kärsiä itsetunto-ongelmista kauniin naisen rinnalla ja siitä seuraa se, että mies alkaa lytätä naisen itsetuntoa, jotta nainen luulisi olevansa ns. samaa tasoa miehen kanssa.

[/quote]

Minulle kävi yhdessä suhteessa näin, mies oli niin järkyttävän mustasukkainen minusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan